نقد و بررسی
مدیریت فروش فروشگاهی مدیریت خرده فروشی مایکل لویمشخصات
ناشر
نشر علم
نویسنده
مایکل لوی, بارتون ویتز
مترجم
امیرعباس کائینی, کامبیز حیدر زاده
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
708
کتاب مدیریت فروش فروشگاهی (مدیریت خرده فروشی) نوشته پروفسور مایکل لوی، پرفسور بارتون ویتز، پرفسور دروو گریوال با ترجمه کامبیز حیدرزاده، امیرعباس کائینی، توسط انتشارات علم به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش، خدمات فروشگاهی، علوم اجتماعی، مدیریت فروش
فضای کسب و کار ایران همزمان با کاهش روند تحریمهای اقتصادی و سیاسی چشماندازی روشن تر از گذشته را در توسعه تجربه میکند.در میان صنایع مختلف، صنعت خردهفروشی یا فروش فروشگاهی سنعتی بسیار پویاست که در آن مدام اندیشهها و قالبهای جدیدی ایجاد میشود. این موضوع با توجه به روند روبه رشد توسعه مراکز خرید مالها در ایران و جهان اهمیت دوچندانی یافته است. تلفیق همزمان لذت خواندن مباحث کتاب با موارد به روز و تفکر برانگیز صنعت خردهفروشی (فروش فروشگاهی) به خوبی چالشها و فرصتهای آن را برای خواننده به تصویر میکشد. راهبرد اصلی این کتاب تاکید بر ورود به دنیای خرده فروشی، ضمن تمرکز بر اجرا از طریق مدیریت کالا و فروشگاه بوده و همچنین منابعی را که خردهفروشان برای ایجاد مزیتهای رقابتی پایدار نیز دارند در اختیارشان قرار میدهد
معرفی مباحث کتاب مدیریت فروش فروشگاهی
- مقدمه ای بر دنیای خرده فروشی
- انواع خرده فروش ها
- خرده فروش شبکه ای
- رفتار خرید مشتری
- راهبرد بازار خرده فروشی
- راهبرد امور مالی
- مکان های خرده فروشی
- مکان خرده فروشی
- مدیریت منابع انسانی
- سیستم های اطلاعاتی و مدیریت زنجیره تامین
- مدیریت روابط مشتری
- مدیریت فرآیند برنامه ریزی کالا
- خرید کالا
- قیمت گذاری خرده فروشی
- آمیزه ارتباطی خرده فروشی
- مدیریف فروشگاه
0دیدگاه