نقد و بررسی
پایه و اساس مدیریتی در هتل های پنج ستارهمشخصات
ناشر
مهکامه
نویسنده
علی اصغر رضایت
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
220
کتاب پایه و اساس مدیریتی در هتل های 5 ستاره نوشته علی اصغر رضایت، توسط انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت دانشگاهی, مدیریت هتلداری, تعدادی از واژه های مورد استفاده آشپزخانه و رستوران
_x000D_
_x000D_
در این کتاب جزئیات مسائل و وظایف بخش های مختلف هتل ها مورد پردازش قرار گرفته است، بنابراین برای استفاده دانشجویان رشته های هتل داری و مدیران و صاحبان هتل ها بسیار مفید و آموزنده می باشد.
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
معرفی مباحث کتاب پایه و اساس مدیریتی
- قوانین و ضوابط بخش خدمه
- شرح وظایف مدیران قسمت ها
- تعدادی از واژه های مورد استفاده آشپزخانه و رستوران
- انواع لیوان ها
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
0دیدگاه