بازخورد درباره این کالا

یادگیری کامل کسب و کار MBA در یک کتاب

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

مبلغان

نویسنده

جوئل کورتزمن, گلن ریفکین, ویکتوریا گریفیث

مترجم

سینا قربانلو

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

گالینگور

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

319

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
543,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 17 دی 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

یادگیری کامل کسب و کار MBA در یک کتاب

مشخصات

ناشر

مبلغان

نویسنده

جوئل کورتزمن, گلن ریفکین, ویکتوریا گریفیث

مترجم

سینا قربانلو

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

گالینگور

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

319

نمایش بیشتر - بستن

کتاب MBA در یک کتاب نوشته جوئل کورتزمن،گلن ریفکین، ویکتوریا گریفیث با ترجمه سینا قربانلو، توسط انتشارات مبلغان به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب : مدیریت، مدیریت کسب وکار، MBA 

جوئل کورتزمن، شریک پیشتاز جهانی در زمینه رهبری فکر و نوآوری در پرایسواترها و سکوپرز و رئیس گروه تنجیبل است. آقای کورتزمن سردبیر و ستون نویس در روزنامه نیویورک تایمز، سردبیر هاروارد بیزنس ریویو بوده، و اکنون بنیادگذار و سردبیر نشریه “راهبرد و کسب و کار” است. آقای کورتزمن نویسنده یا ویراستار هجده کتاب، از جمله کتاب «بازارها واقعاً چگونه کار می کنند؟» و صدها مقاله است. او به برخی از بزرگ ترین شرکتهای جهان مشاوره داده است. آقای کورتزمن در برنامه های رادیویی و تلویزیونی سرتاسر جهان، به عنوان سخنران و گرداننده شرکت کرده است.

او یکی از سخنگویان و گردانندگان نشست مدیران ارشد اجرایی مایکروسافت و نیز همایش اقتصاد جهانی که هرساله در داوس سوئیس برگزار می شود، بوده است. آقای کورتزمن رئیس نشست رشد جهانی در پبل بیچ و نویسنده گزارشهای متعددی درباره رشد و بازارهای سرمایه است.ویکتوریا گریفیث، خبرنگار آمریکایی فایننشیال تایمز در بخشهای علوم، فناوری زیستی و مدیریت است. او با برترین مدیران ارشد اجرایی و متفکران مدیریت مصاحبه کرده است. از جمله با پیتر سنج از ام ‌آی ‌تی ، جیم کیلتز از ژیلت، و آرت لوینسون از جنن تک. وی همراه با همسر و دو دختر در بوستون آمریکا زندگی می کند.
_x000D_
گلن ریفکین، نویسنده روزنامه نگار تجاری و ستون نویس در زمینه علائق انسانی است. او بیش ‌از یک دهه است که مقالات متعددی برای نیویورک تایمز نوشته است. او با دهها نشریه از جمله هاروارد بیزنس ریویو، تکنولوژی ریویو، بوستون گلاب و وال استریت جورنال همکاری داشته است. از میان کتابهای او می‌توان به کتاب پرفروش وی تحت عنوان “بازاریابی شدید: از هاروارد تا هارلی”، “درسهایی از ده شرکت که قوانین را زیرپا گذاشتند و به بزرگی رسیدند (هارپر بیزنس،۱۹۹۹)”، که از طرف فورچون به عنوان یکی از «بهترین کتابها در زمینه کسب ‌و کار» انتخاب شد، می‌توان اشاره کرد.
آنچه در دنیای کسب‌وکار اهمیت دارد، ایده‌هاست. «MBA در یک کتاب»، یک راهنمای دقیق و خالی از ابهام در زمینه مواد درسی دوره MBA است. برخی از برجسته ‌ترین اندیشمندان جهان کسب‌ و کار، دیدگاههای خود را در زمینه نوآوری، بازاریابی، امور مالی، راهبرد و رهبری در این کتاب ارائه کرده‌اند، و از این طریق چشم‌انداز برانگیزاننده و مفیدی فراهم آورده‌اند. این کتاب ارزشمند چگونگی خلق و به‌کارگیری ایده‌های بزرگ را در کسب ‌و کار به شما نشان می‌‌دهد تا در دوره کاری تان شاهد موفقیت خود و بنگاه اقتصادی‌تان باشید._x000D_

معرفی مباحث کتاب MBA در یک کتاب

_x000D_
مقدمه

  1. اتخاذ یک رویکرد راهبردی نسبت به ارتباط
  2. نوآوری
  3. ادامه پذیری و محیط
  4. مالی و حسابداری
  5. راهبرد: مطمئن شوید که بر سر دو راهی، مسیر درست در انتخاب می کنید
  6. مدیریت: دریافت پول برای امتیازی که دیگر افراد کسب می‌کنند
  7. منابع انسانی
  8. چرا مغزها بر زورِ بازوها پیروز می شوند
  9. چگونه یک رهبر باشید و باقی بمانید تا دربارۀ آن صحبت کنید
  10. بازاریابی
  11. ارتباط
  12. جوجه را آخر پاییز می شمارند
  13.  علم و هنر نام گذاری تجاری یا برندسازی
  14. نامهای تجاری و محصولات و خدمات کم اختلاف با هم

امتیاز کاربران به:

یادگیری کامل کسب و کار MBA در یک کتاب (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه