بازخورد درباره این کالا

تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی نشر بازاریابی

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

بازاریابی

مترجم

امین اسداللهی, گلناز عابدینی تفلیسی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

327

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
Original price was: 250,000 تومان.Current price is: 225,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی نشر بازاریابی

مشخصات

ناشر

بازاریابی

مترجم

امین اسداللهی, گلناز عابدینی تفلیسی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

327

نمایش بیشتر - بستن

کتاب تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی نوشته پینگالی ونوگپال با ترجمه دکتر امین اسداللهی، گلناز عابدینی تفلیسی، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

    _x000D_

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، روش شناسی, به کارگیری تحلیل های چند متغیره

_x000D_
_x000D_

پیش از ورود به موضوع اصلی کتابی که می خوانید یعنی تحقیقات بازاریابی، لازم است “مدیریت” از یک منظر تعریف شود؛ “مدیریت یعنی تصمیم‌گیری.” بنابراین از این منظر، وظیفه‌ی کارکنان، تصمیم‌سازی و اجرای تصمیمات است و وظیفه‌ی مدیران تصمیم‌گیری و نظارت بر اجرای تصمیمات. حال مدیران برای اینکه بتوانند تصمیماتی بگیرند که با ریسک تصمیم‌گیری غلط کمتری همراه باشد، باید از چهار ابزار استفاده کنند:
ابزار اول شم: یکی از ابزارهای تصمیم‌گیری “شم” است. شم یعنی جوهره و ذات، که در واقع به تیپ شخصیتی افراد برمی گردد. در اینجا باید وارد حوزه‌ی روانشناسی شد تا بتوان به این سؤال پاسخ داد که آیا فردی که می خواهد به‌عنوان مدیر مجموعه‌ای کار کند و در آن مجموعه فردی تصمیم‌گیرنده باشد، تیپ شخصیتی اش حرکتی است یا خیر؟ پس بهتر است مدیران، تیپ حرکتی داشته باشند تا از ویژگیهای بارز مدیریتی مانند جسارت، ریسک پذیری آگاهانه، قاطعیت، جامعیت‌ نگری و… برخوردار باشند. کسانی که تیپ شخصیتی ذهنی دارند بهتر است برای کارهایی که نیاز به دقت بالا و جزئی نگری دارند، مانند حسابرسی، بازرسی، کنترل کیفیت و… انتخاب شوند. بهتر است که تیپهای ذهنی برای مدیریت ارشد انتخاب نشوند؛ چرا که بیش از حد وارد جزئیات می شوند و از کل‌نگری و تصمیم صریح و سریع غافل می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تیپهای شخصیتی به کتاب “مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی” (اثر اینجانب) مراجعه شود.

معرفی مباحث کتاب تحقیقات بازاریابی

  1. توصیف مساله
  2. روش شناسی
  3. به کارگیری تحلیل های چند متغیره برای مطالعات تحقیقات بازاریابی

_x000D_

امتیاز کاربران به:

تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی نشر بازاریابی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه