نقد و بررسی
قدرت فروش مثبتمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
استیفن شیفمن
مترجم
احمد روستا, جهانبخش رحیمی باغملک
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
286
کتاب قدرت فروش مثبت نوشته استیفن شیفمن با ترجمه دکتر احمد روستا، جهانبخش رحیمی باغملک، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
- _x000D_
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, هدف مقدس فروش, تکنیک ها و تاکتیک های فروش
کتابی که می خوانید”قدرت فروش مثبت” از نگاه مولف آن، یادگیری یک فن خاص و یا ایجاد واکنش نسبت به یک چالش خاص نیست، فروش یک فلسفه و یک نگرش است. به گفتهی شیفمن، فروش، باوری است که شما به مشتری پیشنهاد و معرفی میکنید و این اعتقاد برای مشتری اهمیت دارد.
_x000D_
شیفمن با یک عبارت ناب، خودش را از مجموعهی فروشندگان حرفهای متمایز میکند که باور راسخ دارند با یادگیری و اجرای تکنیکها و تاکتیکهای فروش، میتوان به “فروش” دست یافت. عبارت ناب و باور شیفمن چنین است: برنده – برنده هدف مقدس فروش است.
_x000D_
واژگان “هدف مقدس فروش” زاویهی دید و پهنای فکری فروشنده را تغییر خواهد داد. شما بهعنوان فروشنده درمییابید “حقههای فروش”، تکنیکها و تاکتیکهای فروش، نمیتواند نتیجهی برنده – برنده را به بار آورد. پس باید دیدگاه خود را بهسرعت تغییر دهید؛ بهگونهایکه حقیقتاً شما و مشتری، برنده – برنده شوید.
_x000D_
حصار محدود و بستهی تکنیکها و تاکتیکهای فروش قادرند تا حدودی موفقیت شما را بهعنوان فروشنده تضمین کنند. اگر سودای بالاتری دارید تا به “هدف مقدس فروش” دست یابید، ناگزیرید باور خود را تصحیح کنید، نگرش خود را تغییر دهید، به گفتهی بچههای تیز بازار بالاترین کلک در بازار، صداقت و روراستی است. در این صورت است که به فلسفهی فروش فکر خواهید کرد و نه بهسرعت در اجرایی کردن تکنیک ها و تاکتیکهای فروش
معرفی مباحث کتاب قدرت فروش مثبت
- بهترین کامها را در این موارد بردارید
- آماده شوید، انتخاب کنید، بفروشید
- از آغاز تا پایان فروش
_x000D_
0دیدگاه