نقد و بررسی
مدیریت بازاریابی کاتلر جلد دوممشخصات
ناشر
نص
نویسنده
فیلیپ کاتلر
مترجم
مهدی امیرجعفری
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
پنجم
شماره جلد
جلد دوم
تعداد صفحات
512
کتاب مدیریت بازاریابی جلد دوم نوشته فیلیپ کاتلر با ترجمه دکتر مهدی امیرجعفری، توسط انتشارات نص به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, طراحی استراتژیهای محصول, طراحی و مدیریت خدمات
_x000D_
کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و کلر معتبرترين، به روزترين و كامل ترين مرجع برای عالقه مندان به بازاریابی در سراسر دنيا می باشد. اين كتاب، جديدترين تئوری ها و نكات كاربردی بازاريابی را به بهترین شکل بیان نموده و با مثال های عملی از شركت های بزرگ بين المللی برای مخاطبان خود توضيح داده است؛ تئوری ها و مثال هايی كه در ساير كتاب های مديريت بازاريابی، به خصوص كتاب های ترجمه شده به زبان فارسی، كمتر يافت می شوند.
_x000D_
از مهم ترين ويژگی های كتاب پيش رو كه ترجمه ويراست چهاردهم آن می باشد، عبارتند از: _x000D_
- _x000D_
- ترجمه آخرين و جديدترين ويراست كتاب، چاپ سال 2012
- ترجمه كامل و سليس كتاب شامل تمامی فصل ها؛ مثال های عملی ابتدا، داخل و انتهای هر فصل؛ و بخش های تكميلی هر فصل مانند بينش بازاريابی و يادداشت بازاريابی
- صفحه بندی بر اساس كتاب اصلی و چاپ چهار رنگ و در نتيجه افزايش جذابيت كتاب و درک بهتر متن، شكل ها و مثال های آن.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
بازارياب های حرفه ای برای درک اين تغييرات و هماهنگ شدن با آنها از رويكرد بازاريابی كل نگر تبعيت می كنند.
_x000D_
بازاريابی كل نگر عبارت است از توسعه، طراحی و اجرای برنامه ها، فرايندها و فعاليت های بازاريابی با در نظر گرفتن ابعاد مختلف و به هم وابسته محيط بازاريابی.
_x000D_
چهار پایه اصلی بازاريابی كل نگر عبارتند از:
- بازاریابی داخلی:حصول اطمينان از اين كه تمام كارمندان شركت و به خصوص مديران ارشد آن، به خوبی با اصول و خط مشی بازاريابی شركت آشنا هستند.
- بازاریابی یكپارچه:حصول اطمينان از اين كه ابزارهای مختلف خلق، معرفی و ارائه ارزش به مشتريان با يكديگر هماهنگ هستند و به خوبی بكار گرفته می شوند.
- بازاریابی رابطه مند:حصول اطمينان از برقراری ارتباطات قوی و بلندمدت با مشتريان، اعضای شبكه های بازاريابی شركت و ساير شركايی كه در خلق و ارائه ارزش به مشتريان دخالت دارند.
- بازاریابی عملیاتی:حصول اطمينان از طراحی برنامه های بازاريابی با در نظر گرفتن منافع شركت و اجرای موفق آنها از یک سو و در نظر گرفتن مسئوليت های قانونی، اخلاقی، اجتماعی و زيست محيطی شركت از سوی ديگر مد نظر گرفته شده است.
معرفی مباحث کتاب مدیریت بازاریابی جلد دوم
- طراحی استراتژیهای محصول
- طراحی و مدیریت خدمات
- استراتژیها و برنامههای قیمتگذاری
- طراحی و مدیریت شبکههای بازاریابی یکپارچه
- مدیریت خرده فروشی ها، عمده فروشی ها و تدارکات
- طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
- مدیریت ارتباطات انبوه: تبلیغات، ترویج فروش، رویدادها و تجربهها و روابط عمومی
- مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی
- معرفی پیشنهادات بازاریابی جدید
- نفوذ در بازارهای جهانی
- مدیریت سازمان بازاریابی با رویکرد بلندمدت
_x000D_
- _x000D_
_x000D_
0دیدگاه