بازخورد درباره این کالا

دانش برندینگ در عمل نشر کتاب مهربان

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

کتاب مهربان

نویسنده

محمدحسین رونقی, محمود محمدیان

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

سوم

تعداد صفحات

270

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
120,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

دانش برندینگ در عمل نشر کتاب مهربان

مشخصات

ناشر

کتاب مهربان

نویسنده

محمدحسین رونقی, محمود محمدیان

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

سوم

تعداد صفحات

270

نمایش بیشتر - بستن

کتاب دانش برندینگ در عمل نوشته دکتر محمود محمدیان، محمدحسین رونقی، توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی, ابعاد مالی و قیمت گذاری, چاشنی های فروش

مدیریت برند، باورها و ارتباطات شفاف، هدفمند و پایداری است که شرکت‌ها بر اساس آن‌ها برای مشتریان هدف خود ارزش آفرینی می کنند و به نوعی برند خود را مدیریت می کنند.

برندینگ در فصول کتاب حاضر از جنبه های گوناگون و بسیار متنوعی بررسی شده است. نویسندگان سعی داشته اند که از سطحی نگری به برندینگ دوری کنند و به عمق این مطالب اشاره داشته باشند. البته حجم اختصاص یافته به هر کدام از فصول می توانست بیشتر باشد، حتی به اندازه یک کتاب مستقل، اما آنچه پیداست توجه نویسندگان به لایه های زیرین برندینگ است که خواننده را کمک می نماید تا در اجرای فرایند برندینگ، آگاهی بیشتری از جنبه های گوناگون آن داشته باشد.

کتابی که می خوانید پر است از مثال های گوناگون و از صنایع مختلف. این موضوع یکی از نقاط قوت این کتاب به حساب می آید. از صنایع خدماتی گرفته تا صنایع تولیدی، مثال های گوناگونی در این کتاب وجود دارد. در اصل، مثال ها نقش محوری در این کتاب دارند و نویسندگان سعی داشته اند، مفاهیم را با مثال های گوناگون آموزش دهند. همچنین در برخی از صفحات، کتاب حاوی عکس هایی از محصولات و خدمات گوناگون شرکت های مختلف است که این عکس ها به جذابیت بصری کتاب افزوده اند و فهم مفاهیم را نیز آسان تر کرده اند.

معرفی مباحث دانش برندینگ در عمل

  1. نام گذاری
  2. مشتری مداری
  3. پژوهش بازار
  4. stp
  5. تداوم عملکرد
  6. بسته بندی
  7. ابعاد مالی و قیمت گذاری
  8. سیستم توزیع
  9. تبلیغ
  10. چاشنی های فروش
  11. فروشندگی
  12. رقیب پژوهی
  13. تمایز

 

امتیاز کاربران به:

دانش برندینگ در عمل نشر کتاب مهربان (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه