بازخورد درباره این کالا

کتاب مدیریت و بازاریابی خدمات مدیریت

0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

کتاب مهربان

نویسنده

کریستین گرونروس

مترجم

مجید میرویسی, کامبیز حیدر زاده

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

760

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
600,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 28 آبان 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب مدیریت و بازاریابی خدمات مدیریت

مشخصات

ناشر

کتاب مهربان

نویسنده

کریستین گرونروس

مترجم

مجید میرویسی, کامبیز حیدر زاده

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

760

نمایش بیشتر - بستن

کتاب مدیریت و بازاریابی خدمات مدیریت مشتریان در رقابت در حوزه خدمات نوشته پروفسور کریستین گرونروس با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، مجید میرویسی، توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، مطالب به شیوه ای کاربردی و آسان, مدیریت کیفیت در خدمات

مطالعه این کتاب را به همه افرادی که علاقمند هستند آموزه های خود را در حوزه مدیریت بازاریابی خدمات به روز كنند، توصیه می کنیم، فارغ از اینکه در کدام کسب و کار مشغول به فعالیت هستند یا تمایل دارند که وارد کسب و کار جدیدی شوند. از جمله مزایای این کتاب، بیان مطالب به شیوه ای کاربردی و آسان است. به سهم خود تمام تلاش و وسواس لازم را به کار بردیم تا در انتقال آن به خوانندگان کتاب به طور کامل این موضوع را رعایت کنیم

معرفی مباحث کتاب مدیریت و بازاریابی

  1. خدمات و روابط ضروری هستند مدیریت در رقابت خدمات
  2. مدیریت روابط با مشتری: یک پارادایم جایگزین در مدیریت و بازاریابی
  3. ماهین و مصرف خدمات و رابطه مندی
  4. مدیریت کیفیت در خدمات
  5. بازگشت به خدمات و رابطه مندی
  6. مدیریت خدمات جانبی اضافه شده
  7. اصول مدیریت خدمات
  8. مدبربت بهره وری در سازمان های خدماتی
  9. مدیریت بازاریابی یا مدیریت بازارگرایی
  10. مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و ارتباطات جامع
  11. مدیریت روابط و تصویر ذهنی نام تجاری
  12. سازمان های متمرکز بر مشتری ساختار منابع و فرآیند خدمات
  13. مدیریت بازاریابی داخلی پیش نیازی برای مدیریت موفقیت آمیز مشتریان
  14. مدیریت فرهنگ خدماتی ضرورت خدمات داخلی
  15. تبدیل سازمان های تولیدی به کسب و کار خدماتی
  16. نتیجه گیری مدیریت خدمات و روابط

 

امتیاز کاربران به:

کتاب مدیریت و بازاریابی خدمات مدیریت (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه