بازخورد درباره این کالا

کتاب تبلیغات محیطی

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

کتاب مهربان

نویسنده

محمود محمدیان, امیرحسین پورحسینی

مترجم

غلامحسین قربانی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

328

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب تبلیغات محیطی

مشخصات

ناشر

کتاب مهربان

نویسنده

محمود محمدیان, امیرحسین پورحسینی

مترجم

غلامحسین قربانی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

328

نمایش بیشتر - بستن

کتاب تبلیغات محیطی ظرفیت های رها شده تبلیغات در ایران نوشته محمود محمدیان، امیرحسین پورحسینی, توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, جایگاه تبلیغات محیطی در بازاریابی, تبلیغات محیطی در گذر زمان

کتابی که می خوانید «تبلیغات محیطی؛ ظرفیت‌های رهاشده تبلیغات در ایران» تالیف «دکتر محمود محمدیان و دکتر امیرحسین پورحسینی» با اشاره به معضل نادیده گرفته شدن ظرفیت‌ها، به جنبه‌های مختلفی از تبلیغات محیطی پرداخته است.

کتاب حاضر در 19 فصل تالیف شده است. مولفان در فصل‌های مختلف کتاب، به بررسی جایگاه تبلیغات محیطی در بازاریابی، تبلیغات محیطی در گذر زمان، طبقه‌بندی تبلیغات محیطی، تبلیغات برون خانه‌ای، مبلمان شهری، سبک‌های تبلیغات متداول در تبلیغات محیطی و… پرداخته‌اند.  در بخش‌هایی از این کتاب عنوان شده است:

امروزه تبلیغات محیطی به بلوغ رسیده است و قابلیت دستیابی به مخاطبان در مقیاس ملی یا بازار به بازار را دارد. تبلیغات محیطی تا اندازه‌ای تکامل یافته که می‌تواند به مانند سایر اشکال سنتی تبلیغات مانند روزنامه، رادیو و تلویزیون، مفید و سودمند باشد. این رسانه به لحاظ این که مخاطبان هدف آن، سیار هستند، با سایر رسانه‌ها فرق دارد. بنابراین باید از تکنیک‌ها و اصول خاصی برای نشان دادن آن و جلب توجه مخاطب استفاده کرد.

معرفی مباحث کتاب تبلیغات محیطی

  1. جایگاه تبلیغات محیطی در بازاریابی
  2. تبلیغات محیطی در گذر زمان
  3. تبلیغات محتبلیغات برون خانه ای
  4. مبلمان شهری
  5. تبلیغات گذری
  6. علائم تجاری
  7. تبلیغات هوایی
  8. تبلیغات در مراکز تجمع
  9. تبلیغات در سالن های نمایش
  10. تبلیغات در درون فیلم
  11. تبلیغات محیطی الکترونیکی
  12. سایر رسانه های محیطی
  13. عناصر تبلیغات محیطی
  14. سبک های تبلیغات متداول در تبلیغات محیطی
  15. برنامه ریزی و ارزیابی تبلیغات محیطی
  16. آینده تبلیغات محیطی
  17. قوانین و مقررات تبلیغات محیطی در ایران و آمریکا

امتیاز کاربران به:

کتاب تبلیغات محیطی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه