نقد و بررسی
کتاب تبلیغات محیطیمشخصات
ناشر
کتاب مهربان
نویسنده
محمود محمدیان, امیرحسین پورحسینی
مترجم
غلامحسین قربانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
328
کتاب تبلیغات محیطی ظرفیت های رها شده تبلیغات در ایران نوشته محمود محمدیان، امیرحسین پورحسینی, توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, جایگاه تبلیغات محیطی در بازاریابی, تبلیغات محیطی در گذر زمان
کتابی که می خوانید «تبلیغات محیطی؛ ظرفیتهای رهاشده تبلیغات در ایران» تالیف «دکتر محمود محمدیان و دکتر امیرحسین پورحسینی» با اشاره به معضل نادیده گرفته شدن ظرفیتها، به جنبههای مختلفی از تبلیغات محیطی پرداخته است.
کتاب حاضر در 19 فصل تالیف شده است. مولفان در فصلهای مختلف کتاب، به بررسی جایگاه تبلیغات محیطی در بازاریابی، تبلیغات محیطی در گذر زمان، طبقهبندی تبلیغات محیطی، تبلیغات برون خانهای، مبلمان شهری، سبکهای تبلیغات متداول در تبلیغات محیطی و… پرداختهاند. در بخشهایی از این کتاب عنوان شده است:
امروزه تبلیغات محیطی به بلوغ رسیده است و قابلیت دستیابی به مخاطبان در مقیاس ملی یا بازار به بازار را دارد. تبلیغات محیطی تا اندازهای تکامل یافته که میتواند به مانند سایر اشکال سنتی تبلیغات مانند روزنامه، رادیو و تلویزیون، مفید و سودمند باشد. این رسانه به لحاظ این که مخاطبان هدف آن، سیار هستند، با سایر رسانهها فرق دارد. بنابراین باید از تکنیکها و اصول خاصی برای نشان دادن آن و جلب توجه مخاطب استفاده کرد.
معرفی مباحث کتاب تبلیغات محیطی
- جایگاه تبلیغات محیطی در بازاریابی
- تبلیغات محیطی در گذر زمان
- تبلیغات محتبلیغات برون خانه ای
- مبلمان شهری
- تبلیغات گذری
- علائم تجاری
- تبلیغات هوایی
- تبلیغات در مراکز تجمع
- تبلیغات در سالن های نمایش
- تبلیغات در درون فیلم
- تبلیغات محیطی الکترونیکی
- سایر رسانه های محیطی
- عناصر تبلیغات محیطی
- سبک های تبلیغات متداول در تبلیغات محیطی
- برنامه ریزی و ارزیابی تبلیغات محیطی
- آینده تبلیغات محیطی
- قوانین و مقررات تبلیغات محیطی در ایران و آمریکا
0دیدگاه