نقد و بررسی
مدیریت بازاریابی در دنیای پست مدرنمشخصات
ناشر
نورا
نویسنده
مایکل جی بیکر
مترجم
مهدیه شهرابی فراهانی, علی رستمی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
370
کتاب مدیریت بازاریابی در دنیای پست مدرن نوشته مایکل جی. بیکربا ترجمه علی رستمی,مهدیه شهرابی فراهانی, توسط نشر نورا به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدرنیسم ، پست مدرنیسم در بازاریابی
در قرن 21 ،تغییرات در اثر سرعت پیشرفت تکنولوژی، جهانی شدن و انقالب اجتماعی با سرعت باالیی به وقوع می پیوندند. در دهه های اخیر، شکل های جدیدی از تولید، همانند تولید بهنگام، تنوع کاال برای گوشه های دنج بازار، نیروی کار انعطاف پذیر و مفهوم سرمایه سیال، روند رو به رشدی داشته اند. در واقع همان طور که می دانیم، جهان در حال تغییر به چیزی است که محققان آن را دوره پست مدرن می نامند. شرایط بازار مثل رشد کم، بازار پراکنده، رقـابـت و افزایش هزینه های بازاریابی، در حال برانگیختن یک بازشناسی از استراتژی ها و روش های بازاریابی است و مدل های پذیرفته شده مدیریت بازاریابی،در بازار پست مدرن زیر سؤال رفته اند. در این مقاله به بررسی بازاریابی پست مدرن، شناسایی مصرف کنندگان در دنیای پست مدرن و چگونگی استفاده از ابزارهای بازاریابی در این دوران می پردازیم .
مباحث کتاب مدیریت بازاریابی
- بازاریابی در دنیای پست مدرن
- مدیریت آمیخته های بازاریابی
- تحقیقات بازاریابی
- مدیریت بازاریابی ستراتژیک
- بخش بندی بازار
- برندسازی
- مدیریت یکپارچه ارتباط با مشتری و مدیریت زنجیره تامین
- رفتار مصرف کننده فرآیند سطح و روش
- ارتباطات یکپارچه بازاریابی
- بازاریابی خدمات
- اجرای بازاریابی
- کنترل بازاریابی
0دیدگاه