بازخورد درباره این کالا

کتاب مبانی و مدیریت بازاریابی

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

مهرداد بیات, الناز بیات

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

278

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
210,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 28 آبان 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب مبانی و مدیریت بازاریابی

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

مهرداد بیات, الناز بیات

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

278

نمایش بیشتر - بستن

کتاب مبانی و مديريت بازاریابی نوشته مهرداد بیات, الناز بیات, توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، مفاهیم اساسی بازاریابی، نیازها و رفتار خریداران

مبانی و مدیریت بازاریابی در اقتصاد رقابتی هزاره جدید دارای نقشی برجسته و اساسی است. عوامل موثر بر موفقیت بنگاه های اقتصادی به سرعت در حال تغییر می باشند. به عبار دیگر در بازاریابی دانائی محور، ایده ها، محصولات، خدمات و فرآیند تولید و عرضه همواره در حال تحول و دگرگونی است.

دانش روز افزون و فناوری های جدید رو به پیشرفت در سطح جهانی روز به روز در حال گسترش است و با سرعتی غیر قابل قیاس با گذشته در حال حرکت است. لذا تغییر سطح انتظارات مشتریان و سازمان ها، تعدد و تنوع عوامل و منابع تأمین و بسیاری از مقوله های دیگر بازار زمینه را برای ارزش آفرینی در یک اقتصاد مبتنی بر شبکه فراهم آورده است. تغییر و تحولات عمیق دنیای کسب و کار و الزامات جدید تولید و تجارت در عصر کنونی، زمینه ظهور و بروز نگرش ها و پارادایم های جدیدی را فراهم ساخته است و تغییر را غیر قابل اجتناب می داند.تسهیم سود، به اشتراک گذاشتن ارزش و نهایتا تعدیل خطرات، منجر به توسعه مفاهیمی راهبردی در مدیریت بازاریابی شده است. در این میان نظام مدیریت بازاریابی به نحوی سازمان یافته، یکپارچه و هدفمند، توسعه یافته به طوری که جریان ارزش پایداری را فراهم سازد

معرفی مباحث کتاب مبانی و مديريت بازاریابی

  1. مفاهیم اساسی بازاریابی
  2. مدیریت بازرایابی
  3. رابطه بازاریابی با علوم دیگر
  4. انواع محیط های بازاریابی
  5. تقسیم بازار و استراتژی های تعیین بازار هدف
  6. نیازها و رفتار خریداران
  7. انواع سیستم ها و مدل های بازاریابی
  8. سیستم اطلاعاتی بازاریابی
  9. خلاقیت در مدیریت بازاریابی
  10. بازاریابی خدمات
  11. چشم انداز در حال تغییر بازاریابی

 

امتیاز کاربران به:

کتاب مبانی و مدیریت بازاریابی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه