بازخورد درباره این کالا

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری CRM ویراست دوم

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

مریم آقاپور علیشاهی, معصومه آقاپورعلیشاهی, محمدصادق افتتاحی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

154

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری CRM ویراست دوم

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

مریم آقاپور علیشاهی, معصومه آقاپورعلیشاهی, محمدصادق افتتاحی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

154

نمایش بیشتر - بستن

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) نوشته مریم آقا پور علیشاهی, معصومه آقا پور علیشاهی, محمد صادق افتتاحی, توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، ارتباط با مشتری

مروزه مدیریت ارتباط با مشتریان به صورت یک عامل حیاتی برای حفظ بقا درآمده است.
مدیریت ارتباط با مشتریان یا سی.آر.ام برای افراد مختلف، معانی متفاوتی دارد. بیشتر افراد از سی.آر.ام برای اشاره به مدیریت ارتباط با مشتری و عده‌ای هم از آن برای اشاره به بازاریابی مشتری استفاده می‌کنند. عده‌ای هم اصطلاح بازاریابی روابط را انتخاب می‌کنند. سی.آر.ام – هرچه که نامیده می‌شود – به طور قطع یک فرآیند کسب و کار است که روی مشتریان متمرکز شده است. بسیاری بر این باورند که وظیفه‌ی اولیه کسب و کار ایجاد و حفظ مشتری است و وظیفه‌ی سی.آر.ام قادر ساختن شرکت‌ها به انجام این کار است.
کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان شامل گستره وسیعی از علوم، از جمله مدیریت استراتژیک، بازاریابی، فروش،‌ منابع انسانی، فناوری اطلاعات، فعالیت‌ها،‌ رهبری و مدیریت تغییرات می‌شود. این کتاب، سی.آر.ام را به عنوان استراتژی اصلی کسب و کار در نظر می‌گیرد که کسب و کار و شبکه آن را سازماندهی می‌کند تا برای مشتریان ایجاد ارزش کند.

مدیریت ارتباط با مشتری بیان می‌کند که مشتریان مختلف محصولات مختلفی را می‌طلبند. مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا بفهمند کدام مشتری ارزش به دست آوردن، کدام ارزش نگه‌ داشتن، کدام مشتری استراتژیک بوده، کدام سودآور است و از کدام یک می‌توان صرف‌نظر کردو شرکت‌ها اغلب در فهم مدیریت ارتباط با مشتری دچار مشکل می‌شوند. آن‌ها باید به اتخاذ استراتژی کسب و کار مشتری‌محور مبادرت کنند. در کتاب حاضر مبانی و اصول مدیریت ارتباط با مشتری تشریح شده است.

معرفی مباحث کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

  1. بازاریابی و CRM
  2. فناوری CRM
  3. مشتری مداری و CRM
  4. رضایت مشتری و CRM
  5. سیستم های CRM
  6. الگوهای CRM
  7. سیستم های اطلاعاتی CRM
  8. سیستم های الکترونیکی CRM

امتیاز کاربران به:

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری CRM ویراست دوم (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه