بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

نیک فرجام/ ایرمان

نویسنده

نوآچ گلدستاین, استیو مارتین, رابرت چیالدینی

مترجم

علیرضا درستیان

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

135

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
70,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 18 آذر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

بله گرفتن

مشخصات

ناشر

نیک فرجام/ ایرمان

نویسنده

نوآچ گلدستاین, استیو مارتین, رابرت چیالدینی

مترجم

علیرضا درستیان

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

135

نمایش بیشتر - بستن

کتاب بله گرفتن نوشته نوآچ گلدستاین، استیو مارتین، رابرت چیتادینی ترجمه علیرضا درستیان توسط انتشارات نیک فرجام به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: روانشناسی، کسب و کار، ارتباط، متقاعدسازی

هر روز با چالش متقاعد کردن دیگران برای انجام آنچه می‌خواهیم روبرو هستیم. اما چه چیزی باعث می شود مردم به درخواست های ما بله بگویند؟ متقاعدسازی تنها یک هنر نیست، بلکه یک علم نیز هست و محققانی که آن را مطالعه می کنند، یک سری قوانین پنهان را برای حرکت افراد به سمت شما کشف کرده اند. بر اساس بیش از شصت سال تحقیق در زمینه روانشناسی متقاعدسازی، کتاب “بله گرفتن! ” پنجاه استراتژی ساده اما قابل توجه موثر را نشان می دهد که شما را در محل کار و زندگی شخصی بسیار متقاعدتر می کند. این کتاب توسط مشهورترین کارشناس تاثیرگذاری جهان، پروفسور رابرت سیالدینی، نوشته شده است. کتاب “بله گرفتن!” ده‌ها کشف شگفت‌انگیز از علم متقاعدسازی را در فصل‌های کوتاه، لذت‌بخش و آموزنده ارائه می‌کند که می‌توانید فورا از آنها استفاده کنید تا به یک متقاعدکننده موثرتر تبدیل شوید.

یافته های ارائه شده در کتاب “بله گرفتن! ” شما را از دام های رایج دور می کند و در عین حال شما را با خرد کمتر شناخته شده اما اثبات شده توانمند می کند. چه در زمینه تبلیغات، بازاریابی، مدیریت، فروش و یا فقط کنجکاو باشید که چگونه در زندگی روزمره تأثیرگذارتر باشید، کتاب “بله گرفتن! ” نشان می دهد که چگونه ایجاد تغییرات کوچک و علمی اثبات شده در رویکرد شما می تواند تأثیر چشمگیری بر قدرت متقاعدسازی شما داشته باشد.

مباحث کتاب بله گرفتن

  1. چگونه می توانید با ایجاد احساس ناراحی برای مخاطبان آنها را بهتر متقاعد کنید
  2. چه چیزی تقلید و تاثیرپذیری از دیگران را روی موضوعات دیگر متمرکز می کند
  3. کدام اشتباه رایج باعث می شود پیام های خود تخریب شوند
  4. هنگامی که اقناع ممکن است نتیجه معکوس داشته باشید
  5. چه زمانی پیشنهاد بیشتر به مردم باعث می شود آنها خواسته های کمتری داشته باشند
  6. چه موقع پاداش به عنوان وظیفه تبدیل می شوند
  7. چگونه یک محصول برتر جدید می تواند به معنای فروش بشتر از یک محصول پایین تر باشد
  8. و…

امتیاز کاربران به:

بله گرفتن (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه