نقد و بررسی
برنامه بازاریابی یک صفحه ایمشخصات
ناشر
نوین
نویسنده
آلن دیب
مترجم
محمد یوسفی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
تعداد صفحات
240
کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه ای (مشتریان جدید جذب کنید، درآمد بیشتری به دست آورید و متمایز شوید) نوشته آلن دیپ ترجمه محمد یوسفی توسط انتشارات نوین به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، فروش، مشتری مداری
اگر مجبور باشم چکیدهی این کتاب را در یک جمله خلاصه کنم، آن جمله این خواهد بود: «سریعترین مسیر برای رسیدن به پول». عمدا این جمله را تا حد امکان در ابتدای کتاب آوردم که وقت شما را هدر ندهم. قطعا میدانم این جملهی آغازین، باعث خواهد شد تعداد زیادی از مردم این کتاب را کنار بگذارند. صادقانه بگویم، بیشتر ترجیح میدهم آن افراد، کتاب دیگری در زمینه کسبوکار مطالعه کنند، نه این کتاب را. کتابهایی پر از کلیشههایی چون «علاقهات را دنبال کن»، «به سختی کار کن» و «فرد مناسب را استخدام کن» و …
اگر اینها چیزهایی هستند که به دنبالشان هستید، میتوانید در سایت آمازون تعداد زیادی کتاب در زمینهی کسبوکار پیدا کنید که پر از این جملات غیرکاربردی است و علاوه بر این، تمام آنها توسط مولفین و محققین حرفهای نوشته شدهاند که هیچ وقت یک کسبوکار موفق راهاندازی نکردهاند.
معرفی مباحث کتاب برنامه بازار یابی یک صفحه ای
- چگونه مشتریان جدید جذب کنید و چگونه از مشتریان فعلی، درآمد بیشتری کسب نمایید.
- چرا تقلید از روشهای بازاریابی شرکتهای بزرگ باعث شکست شما خواهد شد و بهترین استراتژیهای بازاریابی برای کسبوکارهای کوچک و متوسط چیست؟
- یک فرآیند ساده و گام به گام برای ساخت برنامه بازاریابی اختصاصی کسبوکار شما که واقعا یک صفحه باشد.
- چگونه رقبا را کنار بزنید و به بهترین گزینه برای مشتریان صنعت خود تبدیل شوید.
- چگونه با کمک رازهای بازاریابی واکنش مستقیم، با بودجهای اندک، نتایجی عالی به دست آورید.
- چگونه قیمتهای بالایی برای محصولاتتان در نظر بگیرید و در عین حال مشتریان قدردان شما باشند.
- و …
0دیدگاه