بازخورد درباره این کالا

روش تحقیق در روانشناسی

0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

بینش نو

نویسنده

احمد ولیخانی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

286

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست

تماس بگیرید 02166403030

بروزرسانی قیمت: 24 آذر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

روش تحقیق در روانشناسی

مشخصات

ناشر

بینش نو

نویسنده

احمد ولیخانی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

286

نمایش بیشتر - بستن

کتاب روش تحقیق در روانشناسی نوشته احمد ولیخانی, توسط انتشارات بینش نو به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: روانشناسی، به کار بردن روش گام‌به‌گام, شاخص‌های مهم در امر پیشرفت یک کشور

مباحث کتاب روش تحقیق در روانشناسی

بی‌تردید اهمیت پژوهش و تحقیق بر ‌کسی پوشیده نیست، چراکه تحقیق و کاربرد آن می‌تواند کشور را روبه‌پیشرفت و توسعه سوق دهد و تبع آن برای مردم آن کشور رفاه و آسایش جسمانی و روانی فراهم آورد. تولید علم و تحقیق به‌منزله‌ی یکی از شاخص‌های مهم در امر پیشرفت یک کشور محسوب می‌گردد، چنانچه به‌وضوح مشخص است، امروزه کشورهای توسعه‌یافته رتبه‌ی اوّل را در تولید و گسترش علوم دارند. رابطه‌ی علم و توسعه‌ی کشور را می‌توان رابطه‌ی علّت و معلولی دوسویه در نظر گرفت؛ بدین‌صورت که تولید علم و دانش منجر به پیشرفت کشور و همچنین پیشرفت کشورها باعث می‌گردد که بودجه‌های هنگفتی به رشد علم در آن کشور قرار داده شود. موضوعات مطرح‌شده در کتاب حاضر بدین‌صورت است که ابتدا در رابطه با تحقیق و انواع آن توضیح داده‌شده است.

سپس در رابطه با علم و روش علمی که زیربنای هر تحقیق علمی است اطلاعات مختصر و مفیدی ارائه‌شده است (فصل اوّل). در فصل دوّم کتاب با به کار بردن روش گام‌به‌گام، فرایند یا نحوه‌ی انجام تحقیق علمی، مرحله‌به‌مرحله موردبحث قرارگرفته است. در این فصل که شالوده‌ی کتاب بر آن نهاده شده است، سعی بر آن شده است که نقاط ضعف کتاب‌های روش تحقیق موجود و خلأهای آن‌ها پر شود. همچنین مشکلاتی که دانشجویان در اکثر مواقع با آن مواجه می‌شوند موردبررسی قرار گیرد. نقاط قوت این کتاب در این فصل این خواهد بود که به زبان ساده شما را برای انتخاب مسئله‌ای برای تحقیق خود راهنمایی کرده و با پرورش مسئله کمک خواهد کرد که شما بتوانید موضوع خوبی را برای تحقیق خود انتخاب و آن را بررسی کنید و به‌دنبال آن به روشی نظام‌دار به گردآوری داده‌ها بپردازید؛ و با تحلیل نتایج و بحث در مورد آن‌ها موفق به تکمیل تحقیق خود شوید.

امتیاز کاربران به:

روش تحقیق در روانشناسی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه