بازخورد درباره این کالا

روانشناسی سازمانی برای مدیران انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

دانشگاه علامه طباطبایی

نویسنده

استفن آر. بالزاک

مترجم

احسان اکرادی, عباس عباس پور

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

490

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

موجود در انبار

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
Original price was: 130,000 تومان.Current price is: 120,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 6 آذر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

روانشناسی سازمانی برای مدیران انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی

مشخصات

ناشر

دانشگاه علامه طباطبایی

نویسنده

استفن آر. بالزاک

مترجم

احسان اکرادی, عباس عباس پور

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

490

نمایش بیشتر - بستن

کتاب روانشناسی سازمانی برای مدیران نوشته استفن آر. بالزاک با ترجمه عباس عباس پور, احسان اکرادی, توسط انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: روانشناسی, روانشناسی سازمانی, روانشناسی مدیریتی, روانشناسی دانشگاهی

روانشناسی علم رفتار، شناخت، هیجان و انگیزه انسان (و غیر انسان) است. روانشناسی صنعتی/ سازمانی، مرتبط کردن علم و کاربرد روانشناختی به مسائل کارمندان سازمان است. روانشناسی سازمانی با جنبش روابط انسانی در سازمان ها گسترش یافته است. این شاخه بیش از روانشناسی صنعتی بر شخص کارمند متمرکز است و به درک رفتار و ارتقای رفاه کارمند در محل کار می پردازد.

این کتاب در خصوص تدوین نگرش سازمانی برای درک موفقیت قبل از دستیابی به آن است؛ بنابراین شما بدون پیش بینی های مداوم اقدامات لازم را انجام می دهید. در نهایت موضوع کتاب «روان شناسی سازمانی برای مدیران»، حاوی این نکته است که با پنداره های پوچ از راه به بیراهه نرویم. در بخشی از پیشگفتار نویسنده کتاب «روان شناسی سازمانی برای مدیران»، آمده است: بارها شده است که به جلساتی در شرکت های مختلف دعوت شده ام که شرکت کنندگان در آن، واقعا بر این باور نبودند که می توانند پیشرفت کنند. برخی موفق بودند، اما نه به اندازه ای که قابلیتش را داشتند. برخی نیز کسب و کار را بر خود آسان گرفته بودند و دوست نداشتند خود را به دردسر بیندازند. برخی نیز مشکلاتی داشتند و نگران بدتر شدن اوضاع بودند. دیر یا زود، (البته معمولا زودتر هم می شود)، دست روی دست گذاشتن گریبان آنان را می گیرد؛ این بدان معناست که اگر چیزی را تغییر ندهی، خود به خود تغییری به وجود نمی آید.

مباحث کتاب روانشناسی سازمانی برای مدیران

  1. گرداب: سازمان‌ها به مثابه سیستم‌ها 
  2. روایت داستان: چشم‌انداز سازمانی به عنوان محرك موفقیت 
  3. چرخه حیات یك تیم: توسعه، حل مسئله و تصمیم‌گیری 
  4. رهبری، قدرت و هوش 
  5. انگیزش و وفاداری: پرورش نیروی كار باانگیزه 
  6. استخدام مطمئن: توسعه راهبردهای 
  7. عدالت و انصاف در سازمان‌ها 
  8. یادگیری سازمانی 
  9. افسانه بهره‌وری: ارزیابی، تعیین هدف و چرخه عملكرد عالی 
  10. طفلكی هفته من كجا رفته است، اه، اون كجا رفته است؟ 
  11. استراتژی سازمانی: یك شمشیر دوبله 
  12. ذهن موفق: ایجاد خوش‌بینی و اراده متمركز 

امتیاز کاربران به:

روانشناسی سازمانی برای مدیران انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه