بازخورد درباره این کالا

نسخه سوم بازاریابی از محصول به مشتری به روح انسانی

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

آموخته

نویسنده

فیلیپ کاتلر

مترجم

زهرا امیریان

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1398

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

224

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

نسخه سوم بازاریابی از محصول به مشتری به روح انسانی

مشخصات

ناشر

آموخته

نویسنده

فیلیپ کاتلر

مترجم

زهرا امیریان

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1398

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

224

نمایش بیشتر - بستن

توضیحات کتاب
کتاب نسخه سوم بازاریابی از محصول به مشتری به روح انسانی نوشته فیلیپ کاتلر با ترجمه زهرا امیریان، توسط انتشارات آموخته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: روانشناسی، روانشناسی موفقیت، روان شناسی کار و تجارت

سال‌ها است پژوهشگران بازاریابی دریافته‌اند که دل بستن به مفاهیم سنتی بازاریابی، دیگر کارایی گذشته را ندارد. تغییرات پیوسته و لحظه به لحظه در بازار و مفاهیم بازاریابی باعث شده کارآمدی الگوهای قدیمی بازاریابی روز به روز کاهش یابد.در نگاهی کلی مراحل تکامل بازاریابی را به می‌توان به سه دوره‌ی مختلف تقسیم کرد. در مرحله‌ی اول، شرکت‌ها به چیزی جز محصول فکر نمی‌کردند. پس از آن به تدریج مشتری، موضوع غالب شد و مشتری‌مداری بود که حرف اول و آخر را می‌زد. اما امروزه همه چیز تغییر کرده است. اینک وارد سومین دوره‌ی تکامل بازاریابی شده‌ایم. دوره‌ای که از آن با نام «نسخه‌ی سوم بازاریابی» یاد می‌کنیم.در نسخه‌ی سوم بازاریابی، ارزش‌هاست که حکمرانی می‌کند. مصرف‌کنندگان امروزی نه فقط به دنبال محصولات و خدماتی هستند که نیازهای آنان را برآورده کند، بلکه در پی کسب‌وکارهایی‌ هستند که جنبه‌ی معنوی زندگی آنان را نیز مد نظر قرار دهند. آینده از آنِ کسب‌وکارهایی است که به زندگی مشتریانشان معنا می‌بخشند. به همین دلیل، الگوی کسب‌وکار ارزش‌مدار، برگ برنده‌ی نسخه‌ی سوم بازاریابی به شمار می‌رود.متأسفانه بسیاری از مدیران، سودآوری و توجه به ارزش‌ها و مشکلات جامعه را دو مقوله‌ی متضاد می‌دانند و چنین می‌پندارند که یا شرکت باید در پی سودآوری باشد یا اینکه خود را وقف جامعه کند و قید سودآوری را بزند. نویسندگان کتابِ «نسخه‌ی سوم بازاریابی» و در صدر آنها فیلیپ کاتلر این استاد بلامنازع بازاریابی نوین در پی رفع این کاستی برآمدند. حاصل تلاش آنها، کتاب پیش روست که الگوی کاربردی و جدیدی را برای کسب‌وکارهای امروزی عرضه می‌کند.کاتلر بار دیگر با استفاده از مثال‌های واقعی گوناگون و فراوان، باورهای نادرستی از این دست را به چالش می‌کشد. وی با بررسی رسالت‌ها و ارزش‌های اجتماعی سودآورترین شرکت‌های پایدار، نشان می‌دهد که تضادی بین سودآوری و توجه به ارزش‌های اجتماعی وجود ندارد و در نهایت پیشنهادهای حیاتی خود را در قالب ۱۰ فرمان اساسی خلاصه می‌کند. ۱۰ فرمانی که عمل کردن به آنها می‌تواند تضمین‌کننده‌ی موفقیت شرکت‌ها باشد.

مباحث کتاب نسخه سوم بازاریابی

بخش ۱: روندها

  1. به نسخه‌ی سوم بازاریابی خوش آمدید
  2. الگوی آتی نسخه‌ی سوم بازاریابی

بخش ۲: راهبردها

  1. بازاریابی رسالت شرکت برای مصرف‌کنندگان
  2. بازاریابی ارزش‌ها برای کارکنان
  3.  بازاریابی ارزش‌ها برای شرکای توزیع
  4.  بازاریابی چشم‌انداز برای سهام‌داران

بخش ۳: کاربردها

  1. ایجاد تحول فرهنگی اجتماعی
  2.  کارآفرینی در بازارهای نوظهور
  3. تلاش برای حفظ محیط‌زیست
  4.  جمع‌بندی مباحث

امتیاز کاربران به:

نسخه سوم بازاریابی از محصول به مشتری به روح انسانی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه