نقد و بررسی
کتاب بازاریابی عصبی و اصول اخلاقیمشخصات
ناشر
ادیبان روز
نویسنده
مقدسه محمدیان, بهاره کوهمره حسینی, احسان محمودی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
264
کتاب بازاریابی عصبی و اصول اخلاقی نوشته مقدسه محمدیان، بهاره کوهمر حسینی، احسان محمودی توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، جنبه های روانشناسی بازاریابی، اخلاق کسب و کار
معرفی مباحث کتاب بازاریابی عصبی و اصول اخلاقی
- کلیات
- بازاریابی عصبی: درک کاربرد روش های عصب شناسی در تحقیقات بازاریابی
- کریستین دوکا
- رهنمون های اخلاقی جهت انجام تحقیقات نورومارکتینگ
- ملاحظات اخلاقی و حقوقی در رابطه با حفاظت از داده ها و افراد مورد پژوهش
- شفاف سازی و قابلیت اطمینان در تحقیقات نورومارکتینگ
- و..
0دیدگاه