نقد و بررسی
کتاب بازاریابی عصبی و اصول اخلاقی انتشارات ادیبان روزمشخصات
ناشر
ادیبان روز
نویسنده
مقدسه محمدیان, بهاره کوهمره حسینی, احسان محمودی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
264
کتاب بازاریابی عصبی و اصول اخلاقی نوشته مقدسه محمدیان، بهاره کوهمر حسینی، احسان محمودی توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، جنبه های روانشناسی بازاریابی، اخلاق کسب و کار
معرفی مباحث کتاب بازاریابی عصبی و اصول اخلاقی
- کلیات
- بازاریابی عصبی: درک کاربرد روش های عصب شناسی در تحقیقات بازاریابی
- کریستین دوکا
- رهنمون های اخلاقی جهت انجام تحقیقات نورومارکتینگ
- ملاحظات اخلاقی و حقوقی در رابطه با حفاظت از داده ها و افراد مورد پژوهش
- شفاف سازی و قابلیت اطمینان در تحقیقات نورومارکتینگ
- و..
0دیدگاه