بازخورد درباره این کالا

انگلیسی برای دانشجویان رشته برنامه ریزی درسی کد726

0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

سمت

نویسنده

غلامرضا کیانی, محمود مهرمحمدی, مریم خضریی نژاد

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

دهم

تعداد صفحات

152

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 19 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

انگلیسی برای دانشجویان رشته برنامه ریزی درسی کد726

مشخصات

ناشر

سمت

نویسنده

غلامرضا کیانی, محمود مهرمحمدی, مریم خضریی نژاد

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

دهم

تعداد صفحات

152

نمایش بیشتر - بستن

کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته برنامه ریزی درسی نوشته دکتر محمود مهرمحمدی، دکتر غلامرضا کیانی، مریم خضريی نژاد، توسط انتشارات سمت به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: روانشناسی و زبان و ادبیات انگلیسی, مقطع کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته برنامه ریزی درسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «زبان تخصصی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

مباحث کتاب زبان تخصصی رشته برنامه ریزی درسی

  1. Preface
  2. Part One: Curriculum Design
  3.     Lesson One: Curriculum Design
  4.     Lesson Two: Organized Subject Matter as a Data Source
  5.     Lesson Three: The Student as a Data Source
  6.     Lesson Four: Society as a Data Source and Other Curriculum Designs
  7. PartTwo: Curriculum Improvement Based on a Curriculum Model
  8.     Lesson Five: Curriculum Improvement
  9.     Lesson Six: Conception of Curriculum
  10.     Lesson Seven: Levels of Curriculum Decision Making
  11. Part Three: Reappraisal of Tyler Rationale
  12.     Lesson Eight: Tyler Rationale: An Overview
  13.     Lesson Nine: Subject Matter as a Source of Objectives
  14.     Lesson Ten: Needs of Learners as a Source of Objectives
  15.     Lesson Eleven: Studies of Contemporary Life as a Source of Objectives
  16. Part Four: Intellectual Criteria for Curriculum Integration
  17.     Lesson Twelve: Validity Within the Disciplines and Validity for the Disciplines
  18.     Lesson Thirteen: Validity Beyond the Disciplines and Contribution to Broader Outcomes
  19. Part Five: Prerequisite Knowledge in Curriculum
  20.     Lesson Fourteen: Bases for Curriculum Sequence in Conceptions of Prerequisite Knowledge
  21.     Lesson Fifteen: The Issue of the Availability Versus the Accessibility of Prerequisite Knowledge
  22. Part Six: Further Reading
  23.     Balance in the Curriculum
  24.     Intellectual Independence
  25.     Formulation of Problems
  26.     Critical Thinking

References

امتیاز کاربران به:

انگلیسی برای دانشجویان رشته برنامه ریزی درسی کد726 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه