بازخورد درباره این کالا

کتاب روانشناسی عمومی بازاریابی فروش کسب و کار

0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ساکو

نویسنده

سمیرا فرامرز

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

200

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
150,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 24 آذر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب روانشناسی عمومی بازاریابی فروش کسب و کار

مشخصات

ناشر

ساکو

نویسنده

سمیرا فرامرز

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

200

نمایش بیشتر - بستن

کتاب روانشناسی عمومی(بازاریابی، فروش، کسب و کار) نوشته سمیرا فرامرز توسط انتشارات ساکو به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: علمی و کاربردی, روانشناسی و بازاریابی, روانشناسی عمومی

روانشناسی دانش جوانی است که در چند دهه اخیر شاهد رشد روزافزون آن هستیم. بدون تردید مطالعه مفاهیم روانشناسی چه برای دانشجویان و چه برای دیگر افراد و کاربرد آن در زندگی امری اساسی و حیاتی است. روانشناسی علمی است که رفتار افراد را مورد مطالعه قرار می‌دهد، در واقع روانشناسی به دنبال سنجش و توجیه علت رفتار افراد و همچنین تغییر در آن می‌باشد.یکی از کاربردهای روانشناسی، استفاده از آن در امر فروش و بازاریابی می‌باشد. از آنجا که در پس هر فروش انسان یا انسان‌هایی قرار دارند بنابراین شناخت روانی انسان که موضوع روانشناسی است موجب رونق کسب و کار می‌گردد. امروزه دیگر فروش فقط ارائه کالا یا خدمات نیست بلکه مجموعه‌ای است شامل کشف و شناخت نیازهای مشتری، ارائه راه حل‌های مناسب، شریک شدن در مسائل مشتری و رهنمون ساختن او به سمت و سویی که از کالا و خدمات لذت ببرد. لذا کارشناسان بازاریابی و فروش نیازمند شناسایی دقیق ویژگی‌های مخاطبان و ایجاد ارتباط مؤثر با آنان می‌باشند.در کتاب حاضر سعی بر آن شده تا با توجه به سرفصل‌های مصوب دانشگاه جامع علمی کاربردی، مطالبی در این خصوص به زبانی ساده و قابل فهم برای دانشجویان ارائه شود.این کتاب شامل چهار فصل می‌باشد. در فصل اول به معرفی روانشناسی، تاریخچه، اهداف و رویکردهای آن پرداخته‌ایم.در فصل دوم، رفتارشناسی مشتری و عوامل تأثیرگذار بر آن شامل (عوامل درونی: ادراک، یادگیری، انگیزش، نگرش و عوامل بیرونی: فرهنگ، طبقه اجتماعی، گروههای مرجع و خانواده) مورد بحث قرار گرفته است.در فصل سوم، اجزای فرایند فروش، کشف انگیزه‌های خرید، فرایند مشتری‌یابی، شیوه‌های ارائه محصول و خاتمه فروش توضیح داده شده است. و در فصل چهارم انواع ارتباطات انسانی، شیوه‌های صحیح مذاکره فروش، تیپ‌های شخصیتی و راه‌های برقراری ارتباط مؤثر با آنها بررسی شده است.

معرفی مباحث کتاب روانشناسی عمومی

  1. تاریخچه روانشناسی
  2. رفتارشناسی مشتری
  3. روانشناسی فروش
  4. روانشناسی ارتباط با مشتری

امتیاز کاربران به:

کتاب روانشناسی عمومی بازاریابی فروش کسب و کار (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه