بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

دایره

نویسنده

سوزان آلبرز

مترجم

اصغر اندرودی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1388

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

240

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
140,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 24 آذر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

آگاهانه خوردن

مشخصات

ناشر

دایره

نویسنده

سوزان آلبرز

مترجم

اصغر اندرودی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1388

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

240

نمایش بیشتر - بستن

کتاب آگاهانه خوردن (پایان بخشیدن به خوردن بدون فکر و لذت بردن از ارتباط متوازن) نوشته سوزان آلبرز با ترجمه اصغر اندرودی, توسط انتشارات دایره به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: روانشناسی, روانشناسی عمومی, روانشناسی شخصیت

 کتاب حاضر تمرین‌هایی برای یاری دادن مخاطبان به منظور تدارک دیدن اسباب‌های چگونه تغذیه کردن به شیوه‌ای مهارشده، طراحی گردیده است. این تمرین‌ها راهکارهایی را در اختیار مخاطب می‌گذارد تا ذهنیت خوردن آگاهانة خود را بسط دهد که در نتیجه آن خود را مورد قضاوت قرار نمی دهد و یا سعی نمی کند در اشتیاق خود به خوردن تغییری پدید آورد بلکه در لحظة مناسب، اشتهای خود را خواهد داشت و از آن آگاه خواهد شد. خوردن با ذهنی روشن و آگاه، مخاطب را یاری می‌دهد تا از خوردن بیش از اندازه بپرهیزد، غذاهای سالم را بشناسد و غذاهای مضر را مصرف نکند.

در این کتاب خواهید آموخت که بی فکر و توجه بودن چگونه به شکلی ناشناخته شیوه غذا خوردن شما را به تباهی می کشاند و چگونه خود را به صورت مشکلات خوردن بروز می دهد . شما در این باره بینش به دست خواهید آورد که چرا متوجه و به فکر بودن ، که البته در نقطه مقابل بی توجه و بی فکر بودن قرار دارد می تواند مهارت های ارزشمندی را در اختیار شما بگذارد تا عنان اختیار روش خوردن خودتان را در دست بگیرید.
 پیام اصلی که در هنگام خواندن فصل های  این کتاب لازم است در ذهن داشته باشید این است که کلید تغییر شیوه خوردن شما این نیست که نظم و ترتیب دست گرفتن چنگال را رعایت کنید بلکه باید بر مسلط بودن بر ذهن خود مهارت داشته باشید .

امتیاز کاربران به:

آگاهانه خوردن (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه