بازخورد درباره این کالا
0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ساکو

نویسنده

مهدی گنجی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

110

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب فرهنگ و تبلیغات

مشخصات

ناشر

ساکو

نویسنده

مهدی گنجی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

110

نمایش بیشتر - بستن

کتاب فرهنگ و تبلیغات نوشته دکتر مهدی گنجی, توسط انتشارات ساکو به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: علوم اجتماعی, چیستی و ماهیت تبلیغات, تاثیر رسانه های تبلیغاتی

جهان امروز، عصر ارتباطات، عصر الکترونیک و انقلاب ارتباطات و اطلاعات است. در نظام دهکده جهانی، انسان‌ها در عصر رسانه زندگی می‌کنند و رسانه‌های جمعی و تبلیغات آن جزء لاینفک زندگی آنهاست. رسانه‌ها و تبلیغات نوین و فناوری‌های جدید ارتباطی، تحولات شگرفی در زندگی، فرهنگ و هویت انسان‌ها به وجود آورده است. تبلیغات با استفاده از شیوه‌های ترغیبی و اقناعی، سایه خود را بر تمامی جنبه‌های زندگی از فرهنگ تا مصرف آن، خرید، کلیشه‌سازی، بازنمایی جنسیتی و ارزش‌های فرهنگی می‌گستراند. رسانه‌ها با تبلیغات خود سعی می‌کنند اندیشه، احساسات، عواطف و رفتارهای مخاطبان خود را تغییر دهند. در این راستا، هر انسانی در یک بافت فرهنگی مخصوص خود جای دارد.

در همین راستا، نویسنده به اهمیت رابطه فرهنگ و تبلیغات و مرزهای تعاملی و تقابلی بین آن دو تأکید دارد. با توجه به گستردگی پیوند و درهم تنیدگی بین فرهنگ و تبلیغات به تعامل و نفوذ فرهنگ در تبلیغات و تبلیغات در فرهنگ به موضوعات مهمی اشاره شده است.

مباحث کتابی که پیش روی شماست در شش فصل تنظیم شده است.

آغازین کتاب ماهیت و چیستی تبلیغات و کارکردهای آن است در این راستا به کارکردهای تبلیغات و ضرورت و اهمیت آن در عصر جدید پرداخته شده است.

فرهنگ و سطوح آن با ویژگی‌ها و کارکردهای خاص خود دومین فصل را تشکیل می‌دهد. در این فصل به رابطه سیستمی و هم فراخوان بین فرهنگ و تبلیغات و در نهایت به جایگاه‌شناسی رفتارها و الگوهای فرهنگی و رفتار مشتری در فرایند خرید در تبلیغات و بازاریابی اشاره شده است، چراکه بسیاری از علل رفتارهای مشتریان متأثر از عواملی چون شخصیت، محیط و عوامل اجتماعی و فرهنگی است.

پایان‌بخش کتاب، فصل ششم است که نگاهی به چگونگی شکل‌گیری ایدئولوژی مصرف‌گرایی و فرهنگ مصرفی متأثر از تبلیغات رسانه‌ای و در نهایت به هویت انسانی و تعریف انسانیت در این ایدئولوژی داشته است.

معرفی مباحث کتاب فرهنگ و تبلیغات

  1. چیستی و ماهیت تبلیغات
  2. ماهیت فرهنگ
  3. مروری بر مطالعات فرهنگی و تبلیغات
  4. رسانه تبلیغات و بازنمایی جنسیتی
  5. رویکردهای نظری پیرامون تاثیر رسانه های تبلیغاتی بر بازنمایی جنسیتی
  6. تبلیغات شکل گیری و ایدئولوژی فرهنگی مصرفی

امتیاز کاربران به:

کتاب فرهنگ و تبلیغات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه