نقد و بررسی
هنر رسانه های اجتماعیمشخصات
ناشر
آموخته
نویسنده
گای کاوازاکی, پگ فیتزپاتریک
مترجم
بهنام شاهنگیان
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
176
![](https://gitamehr.ir/wp-content/uploads/2022/09/Asset-3.png)
هنر رسانه های اجتماعی نوشته گای کاوازاکی,پگ فیتزپاتریک با ترجمه بهنام شاهنگیان, توسط انتشارات آموخته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: هنر رسانه ای، علوم اجتماعی، مطالعات اجتماعی
مروزه حضور اثربخش در رسانههای اجتماعی برای همه به یک ضرورت تبدیل شده است. اکنون از بالاترین مقامهای سیاسی هر کشور گرفته تا هنرمندان، کارآفرینان، مدیران، سخنرانان، کارشناسان، متخصصان، و شرکتها و سازمانهای تجاری و غیرتجاری، همه و همه به اهمیت این موضوع پی بردهاند. اگر هم تا به حال پی نبرده باشند، به گفتهی جک ولش «به زودی مجبور به این کار خواهند شد!»کتاب هنر رسانههای اجتماعی چکیدهای ناب و گامبهگام از تمام اندوختههای علمی و تجربی گای کاوازاکی و پگ فیتزپاتریک از سالها تجربهاندوزیشان در این عرصه است. کتابی فوقالعاده که استفادهی هنرمندانه از رسانههای اجتماعی را به بهترین شکل ممکن به شما آموزش میدهد. هدفتان از حضور در رسانههای اجتماعی هر چه باشد، این کتاب مناسب شما و برای شماست. پیشفرض کتاب این است که شما با اصول و مبانی اولیهی رسانههای اجتماعی آشنا هستید و اکنون آمادهاید تا استفاده از این ابزار را با هدف تجاری، چه برای خودتان و چه سازمانتان، فرا بگیرید.
معرفی مباحث کتاب هنر رسانه های اجتماعی
- چگونه از پروفایل خود بیشترین استفاده را ببریم؟
- چگونه غول محتوا را سیر کنیم؟
- چگونه مطالب خود را تکمیل کنیم؟
- چگونه به نظرات پاسخ دهیم؟
- چگونه رسانههای اجتماعی و وبلاگنویسی را ادغام کنیم؟
- چگونه دنبالکنندگان بیشتری به دست بیاوریم؟
- چگونه رویدادها را بین مردم ببریم؟
- چگونه تماسهای ویدیویی گوگلپلاس را به صورت تصویری و زنده پخش کنیم؟
- چگونه چتِ توییتری را بترکانیم؟
- چگونه کودن به نظر نرسیم؟
- چگونه از هر رسانهی اجتماعی بهترین استفاده را ببریم؟
- چگونه همه چیز را ترکیب کنیم؟
نتایج
فهرست برنامههای کاربردی و سرویسها
0دیدگاه