نقد و بررسی
بازاریابی محصولات کشاورزیمشخصات
ناشر
دانشگاه زابل
نویسنده
علیرضا کرباسی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1392
نوبت چاپ
پنجم
تعداد صفحات
344
کتاب بازاریابی محصولات کشاورزی نوشته علیرضا کرباسی, توسط انتشارات دانشگاه زابل به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: فنی و مهندسی, مهندسی کشاورزی, اطلاعاتی درباره موقعیت طبیعی
در این کتاب، ابتدا مولف، اطلاعاتی درباره موقعیت طبیعی، آب و هوا، تاریخ، جمعیت، اقتصاد و توسعه، دین و فرهنگ و تقسیمات اداری و سیاسی کشور جمهوری اسلامی ایران به دست میدهد آنگاه مخاطب با مناطق دیدنی و جهانگردی شهرهای گیلان، مازندران، گرگان، آذربایجان، همدان، مرکزی، اصفهان، کرمان، یزد، خوزستان و دیگر شهرهای ایران آشنا میشود.
مباحث کتاب بازاریابی محصولات کشاورزی
- اصول و کلیات بازار
- بازاریابی و مدیریت بازار
- ویژگیهای بازاریابی محصولات کشاورزی
- فعالیت ها عملیات و خدمات بازاریابی محصولات کشاورزی
- شبکه توزیع
- شاخص های وضعیت بازار محصولات کشاورزی
- تحقیقات و نظام اطلاعات بازار محصولات کشاورزی
- ریسک در بازاریابی محصولات کشاورزی
- و…
0دیدگاه