نقد و بررسی
کتاب مدیریت ارتباطات ورزشی مفاهیم و نظریه هامشخصات
ناشر
حتمی
نویسنده
پل ام. پدرسن
مترجم
مرجان صفاری, شهرزاد نیری
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
114
کتاب مدیریت ارتباطات ورزشی (مفاهیم و نظریه ها) نوشته پل ام. پدرسن با ترجمه شهرزاد نیری و مرجان صفاری توسط انتشارات حتمی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب شامل تربیت بدنی، مدیریت ورزشی، ارتباطات و رسانه های ورزشی میباشد.
مباحث کتاب مدیریت ارتباطات ورزشی
- نظریه های ارتباطی و پژوهش های ورزشی
- در یک بازی متفاوت؟ تاملی بر ورزش در رسانه ها از منظر بازی و سرگرمی
- ورزش به عنوان یک سیستم ارتباطی
- رسانه های اجتماعی و ارتباطات ورزشی فرصت های نظری فراوان
- استفاده از نظریه روابط عمومی برای بالا بردن درک خود از ارتباطات ورزشی
- اصول روزنامه نگاری و گزارشگری ورزشی
- پخش رسانه ای ورزش تاریخچه، فناوری و کاربرد
- نقش تبلیغات ورزشی بر روی احساسات هواداران، پیش بینی آینده و واکنش های رفتاری
- تعریف ارتباطات تناسب اندام: مفهوم سازی یک بخش در حال ظهور در صنعت ورزش
0دیدگاه