بازخورد درباره این کالا

کتاب نقش حامیان و شرکا در بازاریابی ورزشی

0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

علم و حرکت

نویسنده

حمید قاسمی, سارا کشکر

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

سوم

تعداد صفحات

240

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
215,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 28 دی 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب نقش حامیان و شرکا در بازاریابی ورزشی

مشخصات

ناشر

علم و حرکت

نویسنده

حمید قاسمی, سارا کشکر

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

سوم

تعداد صفحات

240

نمایش بیشتر - بستن

کتاب نقش حامیان و شرکا در بازاریابی ورزشی نوشته سارا کشکر، حمید قاسمی, توسط انتشارات علم و حرکت به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: تربیت بدنی و علوم ورزشی, مفاهیم کلی بازاریابی ورزشی, مفاهیم کلی حمایت در ورزش

حمایت مالی در ورزش یکی از مهمترین ارکان توسعه ورزش در سطح جهان است. شرکت‌های تجاری با قرارگیری در کنار ورزش و حمایت مالی از آن موجب یک رابطه برد- برد با سازمان ورزشی می‌شوند که در این رابطه حامیان مالی به اهداف تجاری، خوشنامی و تثبیت جایگاه اجتماعی خود نایل می‌شوند و در مقابل سازمان‌های ورزشی منابع مالی مورد نیاز برای برگزاری و توسعه ورزش را به‌دست می‌آورند.

امروز حامیان مالی ورزش فقط به ورزش نخبگان نمی‌پردازند، بلکه در سطح جهان شرکت های نامی در عرصه حمایت مالی به حمایت از ورزش مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی می‌پردازند و در قبال استفاده از امکانات تبلیغی این مراکز، اقدام به تجهیز فضاهای ورزشی آنها می‌نمایند. اما آنچه بسیار مورد توجه است این است که همواره حمایت مالی برای شرکت‌های تجاری و سازمان‌های ورزشی همراه با منفعت نیست و این رابطه گاه می‌تواند خوشنامی سازمان ورزشی و یا شرکت‌های تجاری را به خطر اندازد که مسلماً نتیجه آن منجر به رویگردانی جامعه از آنها می‌شود.

معرفی مباحث کتاب نقش حامیان و شرکا در بازاریابی ورزشی

  1. مفاهیم کلی بازاریابی ورزشی
  2. بازاریابی و آمیخته بازاریابی ورزشی
  3. بخش بندی بازار
  4. مشتری و تجزیه و تحلیل رفتار مشتری در بازاریابی ورزشی
  5. مفهوم حمایت مالی و شرکا
  6. مفاهیم کلی حمایت در ورزش
  7. حمایت مالی در ورزش
  8. شرکا در ورزش
  9. جایگاه حمایت مالی در ورزش و جامعه
  10. حمایت مالی و شرکت های تجاری
  11. حمایت مالی و سازمان های ورزشی
  12. فرصت های سودآوری حمایت مالی

امتیاز کاربران به:

کتاب نقش حامیان و شرکا در بازاریابی ورزشی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه