نقد و بررسی
کتاب بازاریابی فوتبال یک رویکرد بین المللیمشخصات
ناشر
حتمی
نویسنده
مایکل دس بوردس
مترجم
محمد خبیری, فرشاد تجاری, محمد احسانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
472
کتاب بازاریابی فوتبال یک رویکرد بین المللی نوشته مایکل دس بوردس با ترجمه دکتر محمد احسانی, دکتر فرشاد تجاری, دکتر محمد خبیری, بهزاد دیوکان, توسط انتشارات حتمی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب شامل تربیت بدنی و علوم ورزشی, مدیریت بازاریابی ورزشی, ارتباطات بازاریابی، رفتار مصرف کننده میباشد.
مجموعه بازاریابی ورزشی گستره چشمگیری از متون مرتبط با کلیه ابعاد بازاریابی در ورزشهای مختلف را در اختیار دانشجویان و فعالان قرار میدهد. این بخش که در سه قسمت ارائه میشود به بررسی موضوعات ذیل میپردازد: حوزههای فرعی در بازاریابی ورزشی به عنوان مثال، برندسازی، ارتباطات بازاریابی، رفتار مصرف کننده. · ورزشها و ویژگیهای ورزش که بازاریابی در آن به کار برده میشود.
به عنوان مثال، بازاریابی فوتبال، ورزشهای موتوری، بازیهای المپیک, فلسفه، روش و پژوهش در بازاریابی ورزشی- به عنوان مثال، روشهای پژوهش برای دانشجویان بازاریابی ورزشی، دیدگاههای نظری در بازاریابی ورزشی، درک پژوهشهای موفق در بازاریابی ورزشی.
مباحث کتاب بازاریابی فوتبال
بخش اول: بازاریابی فوتبال در اروپا 25
- ساختن برندهای ورزشی جهانی: فاکتورهای کلیدی موثر در بازاریابی لیگ قهرمانان اروپا
- روزنامهنگاری: وسیلهای برای مترقی کردن حقوق ورزشی در تلویزیون؟ 53 نات هلاند یا هاری آرنی سول برگ
- نقش کنترل مدیریت در قوانین فوتبال فرانسه: سبک بینظیری که میتواند صادر شود
- بازاریابی مشترک : چالش جدید برای مدیران فوتبال
- بازاریابی ورزشی و مدیریت تسهیلات: ازاستادیومها تا مشتری بر اساس مراکز تفریحی چند منظوره
- پارادایم جدید برای مدیریت ورزش در بازار فوتبال آلمان
- مدیریت بازاریابی در مجتمع باشگاهی اجتماعی: باشگاه فوتبال بارسلونا
- بهرهوری و حمایت در لیگ برتر فوتبال پرتغال
- بازاریابی فوتبال در جمهوری ایرلند
- بازاریابی و فوتبال: مورد فنلاند و برنامه ستارگان
بخش دوم: توسعه اختصاصی بازاریابی فوتبال در سایر نقاط جهان
- تجارت فوتبال در برزیل و مثال موردی Atletico-PR 275
- کسب و کار فوتبال در ژاپن
- بازاریابی فوتبال حرفهای در امریکا: موفقیتها و شکستهای MLS و WUSA
- بازاریابی فوتبال حرفهای در امریکا: درسهایی که باید یاد گرفته شود
- آغازی بر یک آغاز جدید؟ چطور فوتبال در کانادا گسترش یابد- نگاهی به فدراسیون و یک باشگاه
- بازاریابی در فوتبال آرژانتین : یک عکس فوری
- بازاریابی حمایت مالی و فوتبال حرفهای: در مورد کره
0دیدگاه