نقد و بررسی
شیوه های بازاریابی و مشارکت بخش خصوصی در ورزشمشخصات
ناشر
بامداد کتاب
نویسنده
سیدمحمدحسین رضوی, اسماعیل ذبیحی, سیدحسین علوی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
336
کتاب شیوه های بازاریابی و مشارکت بخش خصوصی در ورزش نوشته سیدمحمدحسین رضوی, اسماعیل ذبیحی, سیدحسین علوی، توسط انتشارات بامداد کتاب به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: علوم تربیت بدنی و ورزش, شیوه های بازاریابی ورزشی, حقوق ورزشی, مدیریت ورزشی
که بخش اول در مورد شیوه های بازاریابی ورزشی و بخش دوم در مورد مشارکت بخش خصوصی در ورزش می باشد.
بخش دوم کتاب شیوه های بازاریابی و مشارکت بخش خصوصی در ورزش در مورد مشارکت بخش خصوصی سازی در ورزش است که شامل 5 فصل در ادامه فصول بالا می باشد.
معرفی مباحث کتاب شیوه های بازاریابی و مشارکت بخش خصوصی در ورزش
- نخست شیوه های بازاریابی
- تعریف ها و مفاهیم بازاریابی
- فرایند بازاریابی و راهبردهای آن
- روش های تقسیم بندی بازار
- حامیان مالی در رویدادهای ورزشی
- برند در ورزش
- تعریف ها و مفاهیم خصوصی سازی
- مشارکت بخش خصوصی در ورزش
0دیدگاه