بازخورد درباره این کالا

جهانی شدن ورزش و قدرت نرم گردشگری ورزشی

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

دانشگاه تهران

نویسنده

مجید جلالی فراهانی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

314

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

جهانی شدن ورزش و قدرت نرم گردشگری ورزشی

مشخصات

ناشر

دانشگاه تهران

نویسنده

مجید جلالی فراهانی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

314

نمایش بیشتر - بستن

کتاب جهانی شدن ورزش و قدرت نرم گردشگری ورزشی کد 3833 نوشته دکتر مجید جلالی فراهانی, توسط انتشارات دانشگاه تهران به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: تربیت بدنی و علوم ورزشی, عوامل موثر در موفقیت گردشگری رویدادهای ورزشی، گرایش ­های جدید در زمینه گردشگری ورزشی

در فصل اول ابتدا جهانی شدن تعریف و نظریه­های مختلف در بارۀ جهانی شدن، شرح داده می­شود و خوانندگان با جهان­وطنی یا کاسموپلیتن آشنا خواهند شد. در پایان این فصل در یک جمع­بندی، محاسن و معایب جهانی شدن توضیح داده می­شود. در فصل دوم در بارۀ اینکه جهانی شدن روند طولانی­مدت دارد؛ یا پدیدۀ دهه­های اخیر است، مطالبی آورده شده است. در ادامۀ این فصل نظر نویسنده؛ مبنی بر اینکه جهانی شدن روندی چرخه­وار دارد، آورده شده است. طبق این نظریه جهانی شدن وجود داشته، از بین رفته و دوباره به­وجود آمده و با توجه به تحولاتی که در سال­های اخیر در سطح جهان دیده می­شود، دوباره در حال از بین رفتن است.

از این رو نظریه چرخه­وار ارائه می­گردد. در فصل سوم کتاب مطالب مبسوطی در بارۀ تأثیرات جهانی شدن در ورزش آورده شده است. به­زعم نویسنده جهانی شدن ورزش مانند سایر زمینه­ها، بیشتر به نفع کشورهای قدرتمند و به ضرر کشورهای در حال توسعه است. علاوه بر آن در فصل سوم در بارۀ تهدیدات اخلاقی و حقوقی، تهدیدات اجتماعی و تهدیدات اقتصادی که جهانی شدن ورزش به­وجود آورده صحبت شده است. در فصل چهارم، نقش ورزش در جامعه و سیاست توضیح داده می­شود. در فصل پنجم، مطالب مبسوطی درباره قدرت نرم و تعریف آن آورده شده است. آنگاه با مثال­هایی روشن در بارۀ استفاده کشورهای مختلف از ورزش جهانی­شده امروز به­عنوان ابزاری برای قدرت نرم صحبت شده است.

در فصل ششم کتاب؛ در بارۀ گردشگری، تعریف گردشگر، انواع گردشگری، انگیزه­های گردشگری، فواید گردشگری، گردشگری ورزشی، انواع گردشگری ورزشی و ملزومات هر یک از آنها، عوامل موثر در جذب گردشگران ورزشی، مدل تجاری ورزش و گردشگری فعال، رابطۀ بین نیازها و نوع گردشگری ورزشی، تأثیرات برگزاری رویدادهای ورزشی بر توسعه گردشگری ورزشی، اهداف درونی و بیرونی گردشگری رویدادهای ورزشی، عوامل موثر در موفقیت گردشگری رویدادهای ورزشی، گرایش ­های جدید در زمینه گردشگری ورزشی و چالش­های گردشگری در عصر جهانی شدن، مطالبی به‌طور مبسوط آورده شده است.

مباحث کتاب جهانی شدن ورزش و قدرت نرم گردشگری ورزشی

  1. جهانی شدن و ورزش
  2. نقش ورزش در جامعه و سیاست
  3. ورزش و قدرت نرم
  4. گردشگری ورزشی در عصر جهانی شدن

امتیاز کاربران به:

جهانی شدن ورزش و قدرت نرم گردشگری ورزشی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش