بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

نشر نی

نویسنده

لوییس کاروئانا

مترجم

محمدابراهیم محجوب

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

سوم

تعداد صفحات

238

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
162,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 9 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب علم و فضیلت

مشخصات

ناشر

نشر نی

نویسنده

لوییس کاروئانا

مترجم

محمدابراهیم محجوب

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

سوم

تعداد صفحات

238

نمایش بیشتر - بستن

کتاب علم و فضیلت جستاری درباره‌ی تاثیر ذهنیت علمی بر منش اخلاقی نوشته لوییس کاروئانا با ترجمه محمدابراهیم محجوب، توسط نشرنی به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: فلسفه, فلسفه و اخلاق, پیمایش قلمروهای جدیدی در مرز میان علم و اخلاق، حاصل گرایش‌های مهم اخلاقی در بطن ذهنیت علمی

پروفسور لوییس کاروئانا، کشیش یسوعی، در علوم، فلسفه، و الاهیات صاحب درجات است. او دکترایش را در رشته‌ی تاریخ و فلسفه‌ی علم از دانشگاه کمبریج گرفته، پیش از این سال‌ها استاد دانشگاه لندن بوده و اکنون، علاوه بر ریاست دانشکده‌ی فلسفه‌ی دانشگاه رم، به تدریس فلسفه و پژوهش در رصدخانه‌ی واتیکان اشتغال دارد. کاروئانا علاوه بر کتاب حاضر، صاحب آثاری چون کل‌گرایی و فهم علم، معماری مفهومی طبیعت، داروین و کاتولیک‌گرایی، و آغاز و پایان کائنات است.

دکتر کاروئانا در این کتاب، با پیمایش قلمروهای جدیدی در مرز میان علم و اخلاق، نشان می‌دهد چگونه ذهنیت علمی بر شکل‌گیری شخصیت فرد، یا کسب فضایل اخلاقی او اثر می‌گذارد. از نظر او علم فقط منظومه‌ای از دانسته‌ها و دانستنی‌ها نیست بلکه عاملی مهم در تعیین روش زندگی است. بحث کتاب به توصیف برهم‌کنش میان علم و اخلاق یا رد و قبول نوآوری‌های علمی محدود نمی‌ماند بلکه به موضوعات اساسی‌تری می‌پردازد که حاصل گرایش‌های مهم اخلاقی در بطن ذهنیت علمی است؛ و شرح می‌دهد چگونه علم، روش‌ علمی، تاریخ علم، و قدرت تبیین علمی می‌تواند مفهومی از زندگی خوب را رقم بزند.

امتیاز کاربران به:

کتاب علم و فضیلت (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه