بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

مرکز

نویسنده

آلوین راس

مترجم

محمدحسین صادقی, محسن رنجبر

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

312

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
Original price was: 350,000 تومان.Current price is: 315,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 5 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

چه چیز به چه کس می رسد؟ چرا؟

مشخصات

ناشر

مرکز

نویسنده

آلوین راس

مترجم

محمدحسین صادقی, محسن رنجبر

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

312

نمایش بیشتر - بستن

کتاب چه چیز به چه کس می رسد؟ چرا؟ نوشته آلوین راس ترجمه محسن رنجبر، محمدصادق حسینی توسط انتشارات مرکز به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: اقتصاد، اقتصاد سیاسی، علوم سیاسی

جورسازی تعبیر اقتصاددانان است درباره‌ی چگونگی رسیدن به چیز‌های بی‌شماری که ما در زندگی انتخاب می‌کنیم و آن‌ها نیز باید ما را انتخاب کنند. آدم نمی‌تواند صرفاً به دانشگاه ییل بگوید که قصد دارد برای تحصیل در آن دانشگاه نام‌نویسی کند، یا به گوگل خبر دهد که می‌خواهد آن‌جا کار کند. می‌بایست ییل نیز او را بپذیرد یا گوگل استخدامش کند. ییل یا گوگل نیز نمی‌توانند دستور دهند که چه کسی برای تحصیل یا کار نزد آن‌ها برود. همچنین، نه مرد و نه زن نمی‌توانند خیلی ساده فردی را برای همسری خود تعیین کنند. هر یک از آن‌ها باید در عین حال انتخاب شود.

جورسازی، حتی اگر پیمانش را در آسمان‌ها بسته باشند، در بازار رخ می‌دهد؛ و سرآغاز بازار، همانند داستان‌های عاشقانه، اشتیاق است. بازار با گرد هم آوردن خریداران و فروشندگان، دانشجویان و استادان، کارجویان و کارفرمایان، و حتی گاه عشق‌جویان، به شکل گرفتن و برآورده شدن اشتیاق‌ها کمک می‌کند.

معرفی مباحث کتاب چه چیز به چه کس می رسد؟ چرا؟

  1. بازار همه جا هست
  2. هر بازار قصه ای دارد
  3. بازار صبحانه و سرتا سر روز
  4. مبادله های زندگی بخش
  5. امیال فروکوفته بازار چگونه شکست می خورد
  6. خیلی زود
  7. خیلی سریع ولع سرعت
  8. ازدحام چرا بازار ضخیم تر باید سریع تر هم باشد
  9. خیلی پرخطر اعتماد امنیت سادگی
  10. نوآوری در طراحی برای افزایش هوشمندی و ضخامت و سرعت بازار
  11. طرح جورسازی داروی قوی برای پزشکانجدید
  12. دوبار مدرسه
  13. پیام دهی
  14. بازار ممنوع بازار آزاد
  15. مشمئزکننده، ممنوع، طراحی شده
  16. بازار آزاد و طراحی بازار

امتیاز کاربران به:

چه چیز به چه کس می رسد؟ چرا؟ (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه