نقد و بررسی
کتاب استراتژی بازاریابیمشخصات
ناشر
دنیای اقتصاد
نویسنده
او.سی. فرل, مایکل دی. هارتلاین
مترجم
محمدحسین بیرامی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
662
کتاب استراتژی بازاریابی درس و موردکاویها نوشته او.سی. فرل, مایکل دی. هارتلاین با ترجمه محمدحسین بیرامی, توسط انتشارات دنیای اقتصاد با موضوع اقتصاد و بازاریابی, توسعه قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی، طراحی برنامههای بازاریابی یکپارچه به چاپ رسیده است.
مولفان کتاب استراتژی بازاریابی معتقدند: « در سرتاسر کتاب، چارچوب برنامهریزی جامعی را بر اساس انجام تحقیق زمینهیابی متقن، توسعه قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی، طراحی برنامههای بازاریابی یکپارچه، و مدیریت روابط بلندمدت با مشتریان فراهم میسازیم. همچنین بر نیاز به یکپارچگی در فرایند برنامهریزی استراتژیک، و نیز طراحی برنامههای بازاریابی که مبتنی بر اخلاق و مسئول از جنبه اجتماعی باشند، تاکید میکنیم. همچنین بر یکپارچهسازی و هماهنگی تصمیمات بازاریابی با دیگر تصمیمات وظایف گوناگون کسب وکار به عنوان کلید دستیابی به مأموریت کلان و چشمانداز یک سازمان تاکید میکنیم. در سرتاسر کتاب، مثالهایی از برنامهریزی و پیاده سازی موفق را ارائه میکنیم تا نشان دهیم چگونه شرکتها با چالشهای استراتژی بازاریابی در اقتصاد امروز رودررو میشوند.»
معرفی مباحث کتاب استراتژی بازاریابی درس و موردکاویها
- بازاریابی در اقتصاد امروز
- برنامهریزی بازاریابی استراتژیک
- گردآوری و تحلیل اطلاعات بازاریابی
- توسعه مزیت رقابتی و تمرکز استراتژیک
- مشتریان بخشبندی و بازاریابی هدفمند
- برنامه بازاریابی
- برند سازی و جایگاه سازی
- اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامهریزی استراتژیک
- پیاده سازی و کنترل بازاریابی
- گسترش و حفظ روابط بلندمدت با مشتری
- استراتژی بازاریابی برنده اپل
- ویندهم ورلدواید استراتژی بازاریابی با گرایش به ذی نفعات را بر میگزیند
- و..
0دیدگاه