نقد و بررسی
کتاب مقدمه ای بر بازاریابی الکترونیکمشخصات
ناشر
نشر نی
نویسنده
کنت لاودن, کارول تراور
مترجم
حمیدرضا ارباب
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
198
کتاب مقدمهای بر بازاریابی الکترونیک نوشته کارول تراورکنت لادون با ترجمه حمیدرضا ارباب، توسط نشر نی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: اقتصاد, اقتصاد و تجارت, مبانی بازاریابی الکترونیک، بازاریابی اجتماعی و بازاریابی
کتاب تجارت الکترونیک تراور و لادون از مطرحترین کتابهای درسی دانشگاهی در رشتههای اقتصاد و تجارت الکترونیک است. کتاب حاضر ترجمهی دو فصل از کتاب یادشده با عناوین «مبانی بازاریابی الکترونیک، بازاریابی اجتماعی و بازاریابی سیار و محلی»، و «روشهای ارتباط با مشتری در بازاریابی الکترونیک» است. برخی موضوعات اصلی و مهم کتاب عبارتند از: الگوهای رفتار مصرفکنندهی آنلاین، فناوریهای بازاریابی آنلاین، مدیریت ارتباط با مشتری، روشهای ارتباط با مشتری، انواع تبلیغات آنلاین، هزینهها و منافع ارتباطات بازاریابی، شاخصهای بازاریابی الکترونیک.
0دیدگاه