نقد و بررسی
کتاب نکات طلایی در برخورد با ارباب رجوع دولتی و خصوصیمشخصات
ناشر
دیباگران تهران
نویسنده
مهیار سیاهوشی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
102
کتاب نکات طلایی در برخورد با ارباب رجوع دولتی و خصوصی نوشته مهیار سیاهوشی توسط انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، فروش، مشتری مداری، ارتباط با مشتری
برای آنکه بتوانیم به مشتریان نزدیک شویم، نیازهای آنها را شناسایی کنیم و بدانیم دقیقا چه میخواهند،به مدل و نقشه راهی نیاز داریم تا ما را هدایت و راهنمایی کند که در این مسیر هوشمندانه عمل کنیم. این کتاب نقشه راه شماست. به شما عینکی را از جنس صداقت و شفافیت میدهم تا بتوانید دقیق همه چیز را بررسی کنید و جادوی ارتباطی خود را بهکار ببندید. اگر میخواهید در بازی بزرگ تجارت و کسب و کار همیشگی باشید و توسعه، پیشرفت و رضایت کارمندان و مشتریانتان برایتان اهمیت فراوانی دارد، در این کتاب یاد میگیرید که چگونه برای هر سؤال مشتری یک جواب داشته باشید و به عنوان یک سازمان مشتریمدار و پیشرو خود را معرفی کنید.
معرفی مباحث کتاب نکات طلایی در برخورد با ارباب رجوع
- برخی از دیدگاه های بزرگان در خصوص مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع
- برخیاز تعاریف مشتری مداری (ارباب رجوع)
- ضرورت تکریم از ارباب رج.ع
- طرح تکریم مردم و رضایتمندی ارباب رجوع در نظام اداری
- مشتری و ارباب رجوع چه تفاوتی با هم دارند
- مشتری کیست
- ارباب رجوع کیست
- مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و سازمان ها
- حقوق اداری مردم در قانون چه جایگاهی دارد
- مسئولیت های قانونی کارمندان در برابر ارباب رجوع
- هنر برخورد با افراد دشوار
0دیدگاه