نقد و بررسی
دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزادمشخصات
ناشر
هیرمند
نویسنده
راین دیس, راس هنبری
مترجم
محمد فانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
چهارم
تعداد صفحات
376
کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد نوشته راین دیس و راس هنبری با ترجمه محمد فانی توسط انتشارات هیرمند به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، مدیریت، کسب و کار، بازاریابی اینترنتی
در این کتاب، دیجیتال مارکتینگ بصورت واضح و دوستانه آموزش داده شده و به شما نشان میدهد چگونه از افزایش مخاطبان و کسب درآمد، استراتژی های بازاریابی دیجیتال و راهکارهای آن برای گسترش برند خود، از مشتریان استفاده کنید. کتاب حاضر به شما کمک می کند تا از تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود بهترین استفاده را برده
دیجیتال مارکتینگ حرفهای، شما را به عنوان یک دیجیتال مارکتر آموزش میدهد. آنچه که چند سال قبل در بازاریابی دیجیتال کارگشا بوده است،
بنابراین ما باید روشها و ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ را بشناسیم و در این دنیای رقابتی تبلیغات با قدرت به کارمان ادامه دهیم. این کتاب تمامی روشها، تکنیکها، ابزارها و مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را به صورت فصل بندی شده به شما آموزش میدهد.
مباحث کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد
- یک آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
- درک سفر مشتری
- انتخاب کمپین بازاریابی مناسب
- ایجاد پیشنهادهای موفق
- استفاده از محتوا برای ایجاد طرف داران، دنبال کنندگان و مشتریان
- کمال گرایی در بازاریابی محتوایی
- وبلاگ نوبسی برای کسب و کار
- فهرستی از 57 ایده برای پست وبلاگ
- ایجاد ترافیک وب سایت
- ساخت صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا
- دریافت ترافیک با بازاریابی جست و جو
- استفاده از اهرم شبکه های اجتماعی
- گذری بر ترافیک پولی
- پیگیری با استفاده از بازاریابی ایمیلی
- اندازه گیری، تحلیل و بهینه سازی کمپین ها
- پردازش اعداد و ارقام: اداره کردن کسب و کار مبتنی بر داده
- بهبود کمپین ها برای دستیابی به بیشترین ROI
- ده تایی ها
- ده مورد از رایج ترین اشتباهات در دیجیتال مارکتینگ
- ده مورد از مهارت های ترند دیجیتال مارکتینگ که باید به رزومه تان اضافه شود
- ده مورد از ابزارهای ضروری برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ
0دیدگاه