بازخورد درباره این کالا
0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

رسا

نویسنده

فیلیپ کاتلر, ایوان ستیاوان, هرماوان کارتاجایا

مترجم

هرمز مهرانی, بهزاد شهرابی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

215

زبان کتاب

فارسی

نوع کاغذ

تحریر

رده بندی کتاب

درسی دانشگاهی

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب عصر سوم بازاریابی

مشخصات

ناشر

رسا

نویسنده

فیلیپ کاتلر, ایوان ستیاوان, هرماوان کارتاجایا

مترجم

هرمز مهرانی, بهزاد شهرابی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

215

زبان کتاب

فارسی

نوع کاغذ

تحریر

رده بندی کتاب

درسی دانشگاهی

نمایش بیشتر - بستن

کتاب عصر سوم بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان، هرماوان کارتاجایا ترجمه هرمز مهرانی، بهزاد شهرابی توسط انتشارات رسا به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، فروش، مشتری محوری


این کتاب در سه بخش ، بازاریابی عصر سوم که بازاریابی شرکت‌های هوشمند دهه دوم هزاره سوم و پس از آن است  را مدنظر قرار داده است. در بخش اول ، روندهای کلیدی کسب‌وکار به عنوان زیربنای بازاریابی عصر سوم مورد بحث قرار گرفته است . در بخش دوم روش‌هایی که شرکت‌ها می‌توانند چشم‌انداز ، رسالت و ارزش‌های خود را به هر یک از ذینفعان‌شان منتقل کنند ، ارائه شده است و سرانجام در بخش سوم ، روش‌های اجرایی بازاریابی عصر سوم برای حل مشکلات جهانی مانند سلامت ، فقر و پایداری محیط زیست مورد توجه قرار گرفته است . کتاب حاضر ، آخرین اثر پرفسور فیلیپ کاتلر ، شاخص‌ترین صاحب‌نظر بازاریابی حال حاضر جهان و همکارانش است که در سال 2010 به رشته تحریر درآمده است .

این کتاب با نگاهی بسیار دقیق ، آخرین رویکرد بازاریابی شرکت‌ها را پس از تحولات سریع و ناگهانی جهان مانند ناامنی‌های ناشی از حمله‌های تروریستی و پیامدهای ناشی از آن ، بحران مالی جهان در سال 2008 ، تحولات بسیار عظیم در فناوری‌های اطلاعات ، شیوع فقر و بیماری‌های واگیردار و … مدنظر قرار می‌دهد . این کتاب به گونه‌ای تالیف شده است که می‌تواند مورد استفاده افراد حرفه‌ای بازاریابی و همچنین افراد غیرحرفه‌ای قرار گیرد .


مباحث کتاب عصر سوم بازاریابی

  1. به عصر سوم بازاریابی خوش آمدید
  2. مدل آینده عصر سوم بازاریابی
  3. بازاریابی رسالت شرکت ها به مصرف کنندگان
  4. بازاریابی ارزش ها به کارکنان
  5. بازاریابی ارزش ها به سرکای کانال های بازاریابی
  6. بازاریابی چشم انداز به سهام داران
  7. ایجادتحولات اجتماعی- فرهنگی در بازارها
  8. توسعه کارآفرینی در بازارهای نوظهور
  9. تلاش برای پایداری محیط زیست
  10. جمع بندی مطالب کل کتاب

امتیاز کاربران به:

کتاب عصر سوم بازاریابی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش