نقد و بررسی
ابزارهای مذاکرهمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
راجر ولکما
مترجم
فریز طاهری کیا
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
255
کتاب ابزارهای مذاکره نوشته راجر ولکما با ترجمه فریز طاهری کیا, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، قانون طلایی مذاکره, رفتارهای مذاکره کنندگان موفق
جملات و عبارات طلایی این کتابی که می خوانید فراوانند. با وجود این، ولکما (نویسندهی کتاب) انتظار دارد که هر آنچه را می خوانید، بتوانید اجرا کنید. شما زمانی در مذاکرات حرفه ای و شخصی سربلند می شوید که این عبارت ها را در متن فعالیت های زندگی، و متن فعالیت های حرفه ای، و به درستی در زمان مذاکرات و به اصطلاح «روی میز مذاکره» اجرایی کنید.ویژگی برجستهی کتاب ابزارهای مذاکره در آن است که شما بدون نیاز به آموزش خاص، می توانید با این کتاب قدم به قدم پیش بروید و به مذاکرهکنندهی حرفهای تبدیل شوید. کافی است بنا به دستورالعمل، تمرینهایی که در این کتاب آمده است، اجرا کنید، مهارت پیدا کنید، و مهارتهایتان را ارتقا بخشید.«پرسیدن»، «پرسیدن»، «پرسیدن» و البته درست و صحیح «پرسیدن» که یک هنر متعالی است، شاه کلید طلایی مذاکره و این کتاب است. شما از آغاز تا پایان میآموزید که بهتر است «بپرسید» و لحظهای این «پرسیدن» را رها نکنید.
معرفی مباحث کتاب ابزارهای مذاکره
- فهم مذاکره
- قانون طلایی مذاکره
- سه سؤال اساسی مذاکره
- هنر اکتشاف مذاکره ی زیرکانه ی برد ـ برد
- رفتارهای مذاکره کنندگان موفق
- اندازه گیری پیشرفت شما
- سبک های مذاکره
- ریسک کسب و کار
- هشت تاکتیک عمومی و اقدامات متقابل با آن ها
- تاکتیک ها و اقدامات متقابل بیشتر
- اندازه گیری مهارت شما در اقدامات متقابل
- سروکار داشتن با مذاکره کنندگان سرسخت
- توافق نوشتاری
- مذاکرات بین فرهنگی
- مذاکره و اخلاق
- سنجش مجدد پیشرفت خود
- مذاکره برای مذاکره کننده ی غیرطبیعی
- برنامه ی عملیاتی فردی.
0دیدگاه