نقد و بررسی
مدل های تجاری مدمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
داریو گولیتزیا
مترجم
یاسمن فرهنگ پور, روشنک داوری
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
322
کتاب مدل های تجاری مد (استراتژی ها و مدل های برندهای مد پوشاک) نوشته داریو گولیتزیا با ترجمه روشنک داوری, یاسمن فرهنگ پور, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، تجارت مد و بازاریابی استراتژیک، برندسازی, برندهای صنعتی
معرفی مباحث کتاب مدل های تجاری مد
- تجارت مد و بازاریابی استراتژیک
- برندهای تاریخی
- برندهای معاصر
- برندهای صنعتی
- مد سریع
0دیدگاه