نقد و بررسی
هر برند یک قصه استمشخصات
ناشر
اطراف
نویسنده
دانلد میلر
مترجم
رسول بابایی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
دهم
تعداد صفحات
199
کتاب هر برند یک قصه است نوشته دانلد میلر با ترجمه رسول بابایی، توسط انتشارات اطراف به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: برند سازی،بازاریابی، مدیریت، کسب و کار
مراحل هفتگانهی قصهگویی مؤثر را برای معرفی و موفقیت محصول یا خدمتی که به مخاطب عرضه میکنیم به زبانی ساده توضیح میدهد. این کتاب گزارشی رسمی و خشک از آخرین یافتههای علمی در حوزهی بازاریابی نیست و راهکاری ساده، اصولی و آسانیاب برای ساخت قصهی برند پیش پای ما میگذارد. آدمها دوست دارند درگیر قصهای بزرگتر از قصهی خودشان بشوند. برندهایی که مشتریها را در دل روایتی بزرگتر قرار میدهند، ارزش محصولاتشان را بالا میبرند. آیا برندتان به قصهی عمیقتری منتهی میشود؟ آیا محصولتان برای مشتریها مثل ابزاری هست که برای مقابله با چیزهای ناخوشایند از آن کمک بگیرند؟ آیا قصهی برند شما راهحلی برای مشکل بیرونی، درونی و فلسفی مشتری ارائه میدهد؟
مباحث کتاب هر برند یک قصه است
- کلید دیده شدن شنیده و فهمیده شدن
- سلاحی مخفی که کسب و کارتان را توسعه می دهد
- چارچوب ساده SB7
- یک شخصیت
- دچار نمشکل است
- و با یک راهنما آشنا می شود
- که به او برنامه ای می دهد
- او را به اقدام فرا می خواند
- و مانع شکست خوردنش می شود
- و در پایان موفق می شود
- آدم ها می خواهند برند شما به دگرگونی شان کمک کند
- ساخت وب سایتی بهتر
- استوری برند چطور می تواند سازمان های بزرگ را دگرگون کند
- و..
0دیدگاه