نقد و بررسی
کتاب بدگویانت را در آغوش بگیرمشخصات
ناشر
چالش
نویسنده
جی بایر
مترجم
امیرحسین مشکواتی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
تعداد صفحات
258
کتاب بدگویانت را در آغوش بگیر نوشته جی بایر ترجمه امیرحسین مشکواتی توسط انتشارات چالش به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب شامل بازاریابی، آشنایی با کسب و کارها، آشنایی با فنون مشتری مداری، کسب و کارهای دیجیتال، روانشناسی بازاریابی میباشد.
یکی از موضوعهای مهم مبتلا به کسب و کارها در سرتاسر جهان اظهارنظر افراد عصبانی، غیرمتخصص و در مواردی مغرض در مورد عملکرد آنهاست. این افراد بدگویانی هستند که نظراتشان به دلیل فقدان هرگونه ارزش علمی و عملی در بهبود فرآیندها و محصول نهایی کسبوکارها نمیتوان آنها و نظراتشان را در زمرۀ منتقدان و نقد دستهبندی کرد.
کتاب حاضر از سری کتابهای روانشناسی بازار سرمایه میباشد.
معرفی مباحث کتاب بدگویانت را در آغوش بگیر
- چرا باید شکایت ها را بپذیرید
- دو نوع بدگو و دی ان ای شکایات
- چه کسی کجا و چرا شکایت می کند
- خدمت مشتری رقابتی تماشایی است
- واع بزرگ 5 مانع بر سر راه ارائه خدمات عالی مشتریان
- H-O-U-R-S کتاب کار در آغوش گرفتن بدگویان بیرون از صحنه
- F-E-A-R-S کتاب کار در آغوش گرفتن بدگویان در صحنه
- آینده خدمات مشتریان
0دیدگاه