بازخورد درباره این کالا

کتاب بازاریابی انسان به انسان 2021

0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

فیلیپ کاتلر, والدرمارفوئرش, آوی اشپانهولز

مترجم

محسن قلی زاده کیسمی, سیدمجتبی حسینی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

290

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب بازاریابی انسان به انسان 2021

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

فیلیپ کاتلر, والدرمارفوئرش, آوی اشپانهولز

مترجم

محسن قلی زاده کیسمی, سیدمجتبی حسینی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

290

نمایش بیشتر - بستن

کتاب بازاریابی انسان به انسان 2021 نوشته فیلیپ کاتلر، والدرمارفوئرش و آوی اشپانهولز ترجمه محسن قلی زاده کیسمی و سید مجتبی

حسینی توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، مارکتینگ

کتاب بازاریابی انسان به انسان درون مایه امانت داری و شرافت انسانی را در محیط بازار به ما نشان داده و تأکید می کند که به جای فروش کالاها و تجملات، ارزش های انسانی، اعتماد و خدمات رسانی به دیگران اساس فعالیت های اقتصادی انسان هاست.

کتاب  بازاریابی انسان به انسان یک اثر چاپی به زبان آلمانی با عنوان das neueMarketing Mindset (Springer-Gabler 2019) نوشته والمار فوئرش و آوه اسپونهولز است. در کتاب اصلی از روش داستان سرایی استفاده شده و ما هم سعی کردیم در نسخه انگلیسی همان کتاب از آن استفاده کنیم، چرا که داستانی که حکایت می شود، توجه خوانندگان را خیلی راحت تر از بیان صرف واقعیت به خود جلب می کند. 

بازاریابی انسان به انسان با تأکید بر آن که انسانیت باید بر محصولاتی که می سازیم یا سودی که به جیب می زنیم ارجح باشد، به عنوان راهی برای حل مشکلات حاد انسان ها مفهوم بازاریابی را در قالب تازه ای بیان می کند. این کتاب محققان و اساتید دانشگاهی و دست اندرکاران بازاریابی و بازرگانی را به یک سفر دور و دراز فرح بخش می برد و ما را تشویق میکند تا شیوه خودمان در بازاریابی را از یک قالب مصرف گرا به سوی قالبی برای خدمت رسانی زیر سؤال ببریم. همچنین ما را دعوت می کند تا به بازاریابی به عنوان ابزاری برای توسعه جامع نگر و همه جانبه در جوامع بشری و برای ایجاد یک کسب و کار ماندگار، بنگریم.

معرفی مباحث کتاب بازاریابی انسان به انسان

  1. وضعیت فعلی بازاریابی
  2. الگوی جدید: بازاریابی انسان به انسان
  3. ذهنیت بازاریابی انسان به انسان: اصول اساسی
  4. مدیریت بازاریابی انسان به انسان- قراردادن اعتماد و نام تجاری در کانون توجه
  5. تفکر مجدد در مورد بازاریابی عملیاتی-فرآیند بازاریابی انسان به انسان
  6. یافتن معنا در جهانی آشفته

امتیاز کاربران به:

کتاب بازاریابی انسان به انسان 2021 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش