نقد و بررسی
استراتژی بازاریابیمشخصات
ناشر
پژوهشکده مدیریت سما
نویسنده
حمیدرضا رضوانی, سیدمحمد اعرابی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
196
کتاب استراتژی بازاریابی نوشته سیدمحمد اعرابی ، حمیدرضا رضوانی توسط انتشارات پژوهشکده مدیریت سما به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، مدیریت، استراتژی، برنامه ریزی
استراتژی بازاریابی استراتژی ست که تعیین میکند یک سازمان چگونه میتواند به اهداف بازاریابی خود برسد؛ مثلاً، بر کدام بازارها و محصولات متمرکز شود و برای فعالیتهای بازاریابی چه مقدار هزینه کند. بازاریابی را میتوان آمیزهای از علم و تجربه دانست. با داشتن علم و طریقهٔ اجرای بازاریابی تجربهای کسب میشود که منتهی به راهی برای جذب مشتری است. بازاریابها از تکنیکهای گوناگون کیفی و علمی برای ساخت و برآورد استراتژیهای خود استفاده میکنند. هر بازاریابی سعی بر ایجاد و به کارگیری یک برنامهٔ بازاریابی موفق دارد.
مباحث کتاب استراتژی بازاریابی
- چالش هماهنگی استراتژیک در مدیریت بازاریابی
- الگوی نقاط مرجع استراتژیک در تدین استراتزی بازاریابی
- استراتژی بازاریابی در مرحله ی ورود به بازار
- استراتژی بازاریابی در مرحله رشد بازار
- استراتژی بازاریابی در مرحله بلوغ بازار
- استراتژی بازاریابی در مرحله افول بازار
- استراتزی محصول
- استراتژی قیمت گذاری
- استراتژی ترویج
- استراتژی توزیع
- مطالعه موردی
0دیدگاه