نقد و بررسی
درآمدزایی عملیاتی در باشگاه های ایرانمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
امین کریمیان, مجتبی لطفی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
80
کتاب درآمدزایی عملیاتی در باشگاه های ایران نوشته امین کریمیان، مجتبی لطفی, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی, ظرفیت های درآمدزایی باشگاه ها, صرفه جویی در باشگاه ها
خاطرم هست که سالها پیش سخنران سمینار بازاریابی ورزشی بودم. در آنجا برخی نکات را عنوان کردم از جمله دربارهی باشگاه بارسلونا و دلایل موفقیت آن. یکی از این دلایل، حضور مدیر بازاریابی در رأس مدیریت باشگاه بارسلونا بود. موضوعی که هماکنون در ورزش ایران، و باشگاههای ورزشی ایران هنوز نیز در افق دید دستدرکاران ورزشی قرار ندارد. دربارهی موفقیتهای باشگاه بارسلونا توضیحات کاملتر را در کتابی اثر اینجانب ببینید که با عنوان “دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی” چاپ و منتشر شد.
بهعنوان معلم بازاریابی که سالهاست مشاور بسیاری از شرکتهای بزرگ، متوسط و کوچک اقتصادی بوده و هستم، دو صنعتی که در این 30 سال اخیر بررسی کردم که بیشترین اشتغالزایی دارد عبارتند از:
1- صنعت ساختمان
2- صنعت ورزش
این دو صنعت وقتی به راه میافتند، بخش عظیمی از صنایع مختلف را به راه میاندازند. در صنعت ورزش که عبارت است از ساخت ورزشگاه، آمادهسازی زمین چمن، صندلی، پوشاک، تبلیغات تلویزیونی دور زمین، تا خدمات متنوع نظیر روانشناسی ورزش، مربیگری و…
معرفی مباحث درآمدزایی عملیاتی در باشگاه های ایران
- اراده باشگاه های فوتبال در کشورهای صاحبنام
- صرفه جویی در باشگاه ها
- ظرفیت های درآمدزایی باشگاه ها
- خودکفایی
0دیدگاه