نقد و بررسی
آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ نشر دیباگران تهرانمشخصات
ناشر
دیباگران تهران
نویسنده
راس هنبری, رایان دایس
مترجم
حسین محمدعلی, پریسا اکبریان, محسن ارژنگ
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
پنجم
تعداد صفحات
332
کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ نوشته رایان دایس، راس هنبری ترجمه محسن ارژنگ، پریسا اکبریان، حسین محمدعلی توسط انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، تجارت الکترونیکی
امروزه یادگیری دیجیتال مارکتینگ به دلیل وسعت قلمرو و تاثیر چشمگیری که بر توسعه کسب و کارها دارد نه به عنوان یک آموزش جانبی بلکه به یک ضرورت تبدیل شده است. در عین حال خلاء وجود منبعی کاربردی که بدون پرداختن صرف به تئوریها، راهکارهای عملیاتی را بیان نماید کاملا احساس میشود. ویژگی اصلی این کتاب، رویکرد عملگرایانه آن بوده و به گونه ای طراحی شده که نسبت به سوالی که در ذهن شما ایجاد شده، قادر خواهید بود با مراجعه به همان بخش راه حل عملیاتی را کسب نموده و در کسب و کار خود اجرایی نمایید.
برای مثال آنجا که در خصوص روشهای خلاقانه تولید محتوا صحبت میشود، در 57 راهکار عملیاتی شما را با روشهایی آشنا میکند که میتوانید از همین امروز با برنامه ریزی مشخص، شروع به اجرایی کردن آن نمایید و یا در فصلی دیگر که در خصوص کمپین ها بحث میشود، مسیر اصولی طراحی و اجرای کمپین را به طور کامل تشریح کرده و با بررسی موردی برندهای شناخته شده الگویی مشخص را دراختیار شما قرار میدهد. این کتاب با ویژگی تشریح ساده و گام به گام، میتواند هم برای متخصصین این حوزه و هم برای افرادی که قصد ورود به دنیای جذاب دیجیتال مارکتینگ را دارند مفید و مؤثر باشد.
معرفی مباحث کتاب آچار فرانسه دیجیتال
- آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
- درک سفر مشتری
- انتخاب کمپین بازارابی صحیح
- ایجاد پیشنهادهای فروش برنده
- استفاده از محتوا برای تولید طرفدار، دنبال کننده و مشتری
- در مسیر ایجاد بازاریابی محتوایی ایده آل
- مقاله نویسی در زمینه کسب و کار
- 57 ایده برای خلق محتوا
- ایجاد ترافیک برای وب سایت
- ایجاد صفات فرود با نرخ تبدیل بالا
- ایجاد ترافیک به واسطه بازاریابی جستجو
- قدرت بخشی به شبکه های اجتماعی خود
- استفاده از ترافیک پولی
- بازاریابی ایمیلی موفق
- سنجش آنالیز و بهینه سازی کمپین ها
- محاسبات: اداره کسب و کار مبتنی بر داده
- بهینه سازی کمپین های شما برای حداکثر کردن نرخ بازگشت سرمایه
- و..
0دیدگاه