نقد و بررسی
کتاب برندسازی موثر برای کارفرمایانمشخصات
ناشر
کتاب مهربان
نویسنده
سعید شهباز مرادی, مهدی ابراهیمی پلانی, حسین امینی کسبی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
133
کتاب برندسازی موثر برای کارفرمایان نوشته مهدی ابراهیمی بلانی، حسین امینی کسبی، سعید شهباز مرادی, توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، برندسازی، موفقیت در کسب و کار, مقدمه ای بر برند کارفرمایی
امروزه ما یک سازمان یا شرکت را به واسطه افرادی که در آن مشغول به کارند، داوری می کنیم. شرکت های بزرگ استعداد های برتر را جذب و نگه می دارند، ضمن اینکه افراد مستعد انتخاب می کنند که بیایند و ماندن را انتخاب کنند ف زیرا احساس می کنند حقوق و فرصت هایشان از هر سازمانی که در نظر بگیرند بهتر است. اما برای بهترین شرکت ها یک عامل X نیز وجود دارد . به همان روشی که شرکت های پیشرو برای ارائه محصولات و خدما با ارزش و منحصر به فرد تلاش می کنند، آنها نیز به دنبال شکل گیری فرهنگ سازمانی متمایز و هویت تجاری هستند.
معرفی مباحث کتاب برندسازی موثر
- مقدمه ای بر برند کارفرمایی
- تعریف برند کارفرمایی
- چه کسی مسئول برند کارفرمایی است
- چرا باید بر روی برند کارفرمایی مان کار کنیم
- مفاهیم اصلی برند کارفرما
- جذابیت کلارفرماا و مفاهیم مرتبط
- برند شرکت یا برند کارفرمایی
- تفاوت رندکارفما و برند محصول
- اهمیت استراتژیک برند کارفرما و پیاده سازی آن
- جمع بندی پایانی
- مبانی نظری کارکرد و اهداف برند کارفرما
- مبانی نظری برند کارفرما
- ارزش ویژه برند کارفرما
- نظریه های مطرح در شکل گیری برند کارفرما
- کارکرد برند کارفرما
- اهداف رند کارفرما
- و…
0دیدگاه