نقد و بررسی
درآمدزایی از تجارت الکترونیکمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
مارک استانفورد
مترجم
نرگس معتمدی دهکردی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
235
کتاب درآمدزایی از تجارت الکترونیک نوشته مارک استانفورد با ترجمه دکتر نرگس معتمدی دهکردی, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی, اصول تجارت الکترونیک, بهینه سازی تبلیغات, فروش موفق در پورتال های عمومی
تجارت الکترونیک یک گزینه نیست بلکه، یک ضرورت برای موفقیت تجاری در حال و آینده کاروکسب هاست.با تجارت الکترونیک دیگر جایی برای سؤال کردن دانتخاب درآمد غیر فعال درباره مرزهای بین المللی و موانع فیزیکی در هنگام خرید باقی نمی ماند. امروزه شخص با یک کامپیوتر در شهری کوچک می تواند برای خرید محصول از آتلانتا سفارش دهده و تحویل آن را در شانگهای چین از تولیدکننده بخواهد.
شناخت انواع تجارت الکترونیک و پلتفرمهایی که بتوان از آن در راستای درآمدزایی استفاده کرد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کتاب حاضر در قالبی مفید و مختصر به توضیح انواع پلتفرمهایی پرداخته است که موجب درآمدزایی تجارت الکترونیک می شود.
این کتابی که می خوانید به منظور کمک به سازمانها و کسب و کارهایی است که می خواهند حضور اثربخشی در فضای دیجیتال داشته باشند و به دنبال اجرای تجارت الکترونیک موفق با هدف تحول کسب و کار خود هستند.
معرفی مباحث کتاب درآمدزایی از تجارت الکترونیک
- اصول تجارت الکترونیک
- چک لیست تجارت الکترونیک
- فروش موفق در پورتال های عمومی
- انتخاب درآمد غیر فعال
- بهینه سازی تبلیغات
- مدل های موفق تجارت الکترونیک
- نتیجه گیری
0دیدگاه