نقد و بررسی
کتاب بازارسازیمشخصات
ناشر
دیباگران تهران
نویسنده
علی خویه, فهیمه احمدی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
234
کتاب بازارسازی روش ها و فرآیندهای اجرایی مشتری سازی بازار گرمی مشتری یابی و برندسازی عملی نوشته علی خویه، فهیمه احمدی توسط انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی ، فرایندهای اجرایی، کسب و کار
بازار سازی مقدمه ای برای ساختن پی و ستون های محکم هر کسب و کاری است. اگر مشتری خوبی ساخته باشید می توانید یک برند خوب ایجاد کنید. اگر مشتری سازی قدرتمندی داشته باشید می تواند یک شرکت موفق پایه گذاری کرده و در کسب و کار خود موفق باشید. در این کتاب مولفان با گردآوری برخی از مطالب و تغییر برخی از مفاهیم مهم بازاریابی فروش و برند، سعی در ایجاد یک فرهنگ و کلمه کلیدی بسیار مهم به نام مشتری سازی دارند تا با جلب توجه به این مفهوم، زیرساخت های تجارت، بازرگانی، کسب و کار، برند و بازاریابی سرو شکل تازه ای گرفته واین موضوع از منظر تازه ای دیده شود.
معرفی مباحث کتاب بازارسازی
- آماده شدن برای مشتری سازی
- نقشه ی بازار گام اول
- چه کسی می خرد؟ گام دوم
- چرا خریده می شود
- مشتری سازی: مرحله ی اول
- مشتری سازی: مرحله ی دوم
- جذابیت بخش
- رقابت پذیری شرکت و ماتریس پرتفوی
- مشتری سازی سازمانی
0دیدگاه