بازخورد درباره این کالا
0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ترمه

نویسنده

محمد آقایی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

300

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

استراتژی بازاریابی ترازمند

مشخصات

ناشر

ترمه

نویسنده

محمد آقایی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

300

نمایش بیشتر - بستن

کتاب استراتژی بازاریابی ترازمند با نگاه به رویکرد نسل سوم بازاریابی و مدل Scorpio (از تدوین تا پیاده‌سازی)نوشته دکتر محمد آقایی, توسط انتشارات ترمه به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی, اجرای مرحله پیاده سازی, تحلیل کسب آمادگی بنگاه

کتابی که می خوانید بر اساس تفکر ترازمند تدوین و طراحی شده است و تفکرات پاول فیفلد و نگاه به نسل سوم و جدید بازاریابی از دید کاتلر به عنوان محور و زاویه دید مورد تاکید قرار گرفته است. این کتاب درصدد ارائه یک رهنمود اثربخش و کارآمد به منظور برنامه ریزی و اجرای استراتژی بازاریابی ترازمند در شرکتها می باشد. به عبارتی این کتاب طرح ساده و نسبتاً جامعی است که مدیران و متخصصین را در ایجاد یک شرکت ایمن و پایدار در بازارهای رقابتی پویا و بی رحم یاری می رساند.

واژه ایمن و پایدار به معنای ایجاد شرکتی متعالی و با سطح آمادگی بالاتر است که اساس آن بر محصول یا خدمت قابل ارائه تمرکز ندارد، بلکه ضمن تاکید بر طراحی آمیخته بازاریابی اثربخش و کارآمد، مشتریانی که هزینه دستیابی به محصولات یا خدمات را جهت انجام کاری که به نظر آنها لازم الاجراست نیز مورد تاکید قرار می‌دهد. و این آمیخته باید با رویکرد تمایز نسبت به رقبا و همچنین پذیرش از سمت مشتریان مورد تاکید قرار می گیرد.

معرفی مباحث کتاب استراتژی بازاریابی ترازمند

  1. اول فرایند طراحی و پیاده سازی مدل SCORPIO
  2. تحلیل توانسنجی و سطح آمادگی بنگاه
  3. تدوین ارائه استراتژی بازاریابی SCORPIO
  4. آهنگسازی بین اجزاء ماده SCORPIO
  5. اجرای مرحله پیاده سازی مدل SCORPIO از استراتژی تا تاکتیک
  6. تحلیل کسب آمادگی بنگاه برای استراتژی بازاریابی
  7. عوامل داخلی شرکت
  8. استراتژی شرکت
  9. اهداف بازاریابی
  10. تدوین و ارائه استراتژی بازاریابی SCORPIO
  11. صنعت یا بازار
  12. کارکردهای تحقیقات بازار
  13. ……..

امتیاز کاربران به:

استراتژی بازاریابی ترازمند (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه