نقد و بررسی
صمیمیت در بازاریابی چند سطحیمشخصات
ناشر
زمینه
نویسنده
تام شرایتر
مترجم
فرشید قهرمانی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
88
کتاب صمیمیت در بازاریابی چند سطحی 13 راه برای نفوذ به ذهن ناخودآگاه مشتری احتمالی نوشته تام شرایتر با ترجمه فرشید قهرمانی, توسط انتشارات زمینه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی, ایجاد بیشترین صمیمیت, اگر صمیمی نشوید این اتفاق رخ خواهد داد
مباحث کتاب صمیمیت در بازاریابی چند سطحی
- مقدمه
- صمیمیت
- اگر صمیمی نشوید این اتفاق رخ خواهد داد
- صداقت درستی و فکر کردن به منافع مشتری احتمالی هیچ کدام کارساز نیست
- چگونه صمیمیت آنی ایجاد کنیم
- ایجاد بیشترین صمیمیت
- میل به بقا خوب است
- از مشتری احتمالیتان صادقانه تعریف کنید
- از این عبارات های جادویی استفاده کنید
نکتهی مهم این نیست که چگونه جلسهی معرفی کار را برگزار میکنید، قیمت محصولات هم آنقدر مهم نیست، قدرت فروشنده نیز اهمیت چندانی ندارد. مهمترین نکته در بازاریابی چند سطحی همان چند ثانیهی اولی است که فروشنده با مشتری احتمالی ملاقات میکند…
0دیدگاه