نقد و بررسی
کتاب بازاریابی عصبی در عملمشخصات
ناشر
کتاب مهربان
نویسنده
پاتریک ام. جورجیس, آنه سوفی, بایل تورتولو, مایکل بادوک
مترجم
سیدمهدی جلالی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
274
کتاب بازاریابی عصبی در عمل نوشته پاتریک ام جورجیس، آنه سوفی، بایل تورتولو، مایکل بادوک ترجمه سیدمهدی جلالی توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، مدیریت، فروش
بازاریابی عصبی در عمل» با ارائه یک بررسی کامل و متمرکز از حوزه ی تحقیقات بازاریابی، که پاسخ های حسی، شناختی و موثرِ مصرف کنندگان را به محرک های بازاریابی مطالعه می کند، چارچوب های علمی و نیز کاربردهای عملی این ابزار محبوب بازاریابی را نشان می دهد. نویسندگان این کتاب، در 18 فصل با اشاره به بسیاری از برندهای جهانی هم چون آستون مارتین، شانل، لاکوست، آمازون، نایک، کارفور و دانهیل آخرین یافته ها در مورد عملکرد مغز و هوش و تاثیرات ضمیر ناخودآگاه بر روی رفتار مصرف کننده را ارائه می دهند. این کتاب روش هایی را مورد بررسی قرار می دهد که در آنها اثربخشی بازاریابی از طریق ارضای حواس، احساسات، حافظه و ضمیر خودآگاه افزایش می یابد. این روش ها، هم فعالیت های فعلی بازاریابی (روش های فروش، بازاریابی حسی، اصلاح محصول) و هم پیشرفت های بالقوه ی آتی (نوآوری ارزش، برندهای حسی، تعامل روزافزون با شبکه های اجتماعی و بازاریابی اجازه ای) را در بر می-گیرند…..
معرفی مباحث کتاب بازاریابی عصبی
- بازاریابی عصبی یا هنر فروش به مغز
- بازاریابی و محدودیت هایش در درک هوش انسان
- عصب شناسی راهی برای کشف رازهای هوش انسان
- بازاریابی عصبی مورد بخث است
- فروش استراتژی بازاریابی به مغرهای مدیران و کارکنان
- بالابردن کارایی هوش بازاریابان
- افزایش کارایی عمل بازاریابی روش بازاریابی عصبی
- وسوسه انگیز باشیم
- چشمگیر باشید
- حرکت کنید
- فراموش ناشدنی باشید
- به دور از سوظن باشید
- بی عیب و نقص باشید
- بازاریابی عصبی در کاربرد
- کاربرد بازاریابی عصبی
- چشم اندازها برای امروز و فردا
- نوـور ارزش برای شگفت زده کردن مغز مشتری
- و…
0دیدگاه